Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valget mellom å være singel eller være med kjæresten!

Gjest Jente_21

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_21

Hei. Skal prøve å gjøre dette kortest mulig.

Er 21 år, har vært sammen med kjæresten min fra vi begge var 16 år. Det vil si at vi bare hadde hatt sex med hverandre. Jeg har i hele forholdet hatt en liten side av meg som har gjort meg nyskjerrig på singellivet. Hvordan er det å ha sex med en annen mann? Hvordan er andre gutter der ute? Jeg har som sagt aldri fått "sett meg rundt" eller "ristet i fra meg".

Jeg er en attraktiv jente med god sjangs, og har ofte blitt lagt ann på når vi er ute på byen. Men som opptatt jente i alle år, har jeg måttet holde tonen på en et vennskaplig nivå.

For tre uker siden bestemte jeg meg for å gjøre det slutt med kjæresten min. Jeg merket at på dette siste året har jeg begynt å flørte mer intenst med andre menn, noe jeg er sikker på skyldes min nyskjerrighet. Vær så snill å ikke skyt meg nå, men jeg gjorde tabben å hadde fyllesex med en kar. Dette er jeg sikker på at jeg gjorde fordi nyskjerrigheten og spenningen tok overhånd. Dette var noe jeg aldri før hadde gjort. Dagen etter dette skjedde slo jeg opp med kjæresten. (Jeg er sikker på at dette ikke hadde skjedd dersom jeg hadde fått ristet meg løs før jeg gikk inn i langvarig forhold.)

Jeg har prøvdt å forklare ekskjæresten min at det er han jeg virkelig elsker og ønsker å stifte meg sammen med til syvende og sist, men at jeg føler denne tranger til å være selvstendig en periode før jeg binder meg skikkelig. Dette ser han, men desverre sier han at han kan ikke love å sitte på gjerde å vente på meg. Noe jeg forstår.

Jeg er så fortvilet. Jeg håper ingen ser på meg som ond, men prøver å forstå hvorfor jeg føler og oppfører meg slikt.

Nå har jeg vært singel i snart tre uker, og lite har desverre skjedd. Men alikevell nyter jeg det å kunne flørte, prate og ringe hvem gutt jeg vil. Jeg har kontakt med en kjekk kar og hver gang han sender meg en meldig får jeg stikk i hjertet og begynner å smile.

Jeg og ekskjæresten har planlagt å prøve å bli sammen igjen om to uker, men det er jo grense på hva jeg får gjort på to uker.

Hva skal jeg gjøre? Være singel og risikere å miste min drømmemann (eksen)? Eller gi opp singellive og satse på ekskjæresten igjen...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig bra med eksen din, så vil du fort finne ut at singellivet med tilfeldig sex og moro fort blir kjedelig. Og at sex med tilfeldige folk sjeldent er like bra som det er med en person som har kjent deg og hatt sex med deg i 5 år.

Men viktigst av alt må du gjør det du synes er viktigst. Jeg som gutt hadde aldri godtatt at en jente skulle ligge irundt litt før vi giftet oss. Det høres bare utrolig teit ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest jente_21

Jeg håper denne tråden er en spøk, du tar ikke en pause på noen uker for at du skal få knulla på noen andre.

TS her.

Nå har det veldig lite med selve sexen med andre menn. Det har noe med å utvikle meg alene, se hva som er der ute, møte ulike mennesker og erfare nye ting.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å finne noen bedre enn min ekskjæreste. Vi passer utrolig godt i lag på nesten alle måter, men alikevell kjenner jeg suget til å være litt alene.

Lenke til kommentar

Jeg håper denne tråden er en spøk, du tar ikke en pause på noen uker for at du skal få knulla på noen andre.

TS her.

Nå har det veldig lite med selve sexen med andre menn. Det har noe med å utvikle meg alene, se hva som er der ute, møte ulike mennesker og erfare nye ting.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å finne noen bedre enn min ekskjæreste. Vi passer utrolig godt i lag på nesten alle måter, men alikevell kjenner jeg suget til å være litt alene.

Jeg har ikke noen tro på at du virkelig elsker han, og jeg har heller ikke noen tro på at sexen har så liten betydning.

Det verste er at han kan finne på å ta deg tilbake. Men hvis det funker for dere, så.

• Liker 6
Lenke til kommentar

De fleste føler nok trang for å være litt alene nå og da når de er i forhold. Kan ikke gi opp hver gang det skjer :)

Gjerne, skader heller ikke om hun flørter litt rundt og føler seg fri. Men idet hun går på byen for å ha sex når hun har en eks-kjæreste som hun kan tenke seg å leve med i fremtiden blir bare latterlig.

Hva om han ville pult rundt før dere fortsatte lives dere ilag da? Ville det vært ok?

Ellers så kan dere ha et åpent forhold der dere kan ha sex med hvem dere vil, dog vet ikke hvor praktisk det faktisk er.

Endret av Kjetil..
Lenke til kommentar

TS her.

Det siste jeg tenker på er selve sexen som sagt. Jeg ser ikke hvorfor jeg skulle ha sex med en fremmed. Det gir meg ingenting.

Men flørte, chatte, møte forsjellige mennesker, gå på date ol. bare for å kunne se hvor bra jeg faktisk har det med min eks :)

Ble vanskelig å forklare dette her.

Nå har jeg spist pasta i hele mitt liv. Jeg synes det er det beste, og jeg vet jeg ikke kommer til å like poteter like godt, men alikevell vil blir jeg fristet til å smake det også. :tease::whistle:

Lenke til kommentar

Lykke til med den der.. Eksdamen min dro en "tilsvarende" greie for endel år siden. Rase fra seg bla bla bla ukebla. Long story short, vi har ikke snakket sammen siden. Hadde jeg vert typen din i denne saken hadde jeg aldri tatt deg tilbake.

Helt enig her, hadde ALDRI tatt deg tilbake om du holder på sånn, leke med følelsene til han du har vert sammen med i 5 år, og hvis du vet du vil være sammen med han og så skal du bare rase fra deg litt, gå på date med andre menn og hore rundt bare for å prøve hvordan det er, elendig oppførsel :mad:

Enten gjør du det slutt fordi det er slutt, eller så får du bli er min mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men flørte, chatte, møte forsjellige mennesker, gå på date ol. bare for å kunne se hvor bra jeg faktisk har det med min eks :)

Hvis du ikke mener noe spesielt bak det du gjør, hvorfor kan du ikke gjøre dette mens du er sammen med typen din?

Altså du kan alltids prate med andre gutter, chatte med de, spise mat med de osv, uten å være singel...

Lenke til kommentar

Hvis du ikke mener noe spesielt bak det du gjør, hvorfor kan du ikke gjøre dette mens du er sammen med typen din?

Altså du kan alltids prate med andre gutter, chatte med de, spise mat med de osv, uten å være singel...

Det er opplagt at hun vil dra det lengre enn litt uskyldig skravling, så det forslaget er nok ikke så aktuelt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men hun gjorde det jo ikke for sexen sin del.

Det er tullprat. Hun kommer uansett til å flørte mer enn man gjør når man er i et forhold med noen.

For det VET jo du. Slutt å annta alt her i verden, alt er ikke svart hvitt.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Men hun gjorde det jo ikke for sexen sin del.

Det er tullprat. Hun kommer uansett til å flørte mer enn man gjør når man er i et forhold med noen.

For det VET jo du. Slutt å annta alt her i verden, alt er ikke svart hvitt.

Stein i glasshus, dude :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er mange som har en slik periode, både i og utenfor fast forhold. Man får lyst til å rase fra seg i det ukjente en stund for så å finne seg godt til rette i det trygge og faste. Jeg kan forstå den biten, men du risikerer at "det trygge" ikke lenger klarer å se på deg på samme måte.

Liker du tanken på at "den trygge" eksen din raser fra seg på samme måte? Jeg utfordrer deg til å virkelig se dette scenarioet for deg, selvsagt med samme forutsetninger for ham som du har satt for deg selv for å være rettferdig. Ville du tatt ham tilbake etter noe slikt? Tror du at du hadde kunnet stole på ham?

Etter å ha vært "den trygge" for noen tidligere, må jeg bare si at det er helt jævlig å sitte der og vente mens hun raser fra seg nok til å kunne slå seg ned. Til slutt røyk det helt for meg, og jeg gikk på en smell du antagelig ikke ønsker din verste fiende. Unner du ham virkelig dette?

• Liker 6
Lenke til kommentar

Stein i glasshus, dude :p

Forskjellen ligget i at du bastant går ut å påstår at hun kommer til å ha sex med folk, når hun på den andre siden sier at det ikke er det hun er ute etter. Er det riktig av deg å likevel påstå at hun vil det? Selvfølgelig er det subjektiv, og alle meninger burde telle. Derfor synes jeg hennes mening også burde telle når hun sier hun ikke er ute etter sexen, men flørting og dating. Ikke at jeg på noen måte vil beskytte det i dette tilfelle :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...