festuz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg hoster en MineCraft Server Alle er velkomne til å spille :!: Når du har kommet inn på serveren skriver du /kit tools og du er klar til å lage kule ting! SERVER STATUS: ONLINE IP: festuz.net Hey alle byggere! Endret 20. mars 2011 av festuz Lenke til kommentar
Scoobydm Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 den er ikke oppe nå ._. Lenke til kommentar
festuz Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Hei! Etter en god del nede-tid, er serveren OPPE nå! Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei! Etter en god del nede-tid, er serveren OPPE nå! Ålreity, jeg joina, men er aleine her, virker det som. Er det mulig å få byggetillatelse? Heter Teaser IG. Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er det mulig å få byggetillatelse? Nevar mind, bli fiksa av en hyggelig herremann ved navn [server] Lenke til kommentar
festuz Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Litt lite spillere inne på serveren fortiden.. Vi holder på å laga portal til The Nether nå, som virker! Endret 16. november 2010 av festuz Lenke til kommentar
festuz Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ujng_n11oqM Lenke til kommentar
festuz Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Nå er vi 3 Admins på serveren, det er nå mulighet for å kjøpe admin! Vi har også fått penge system på serveren, kom å prøv! Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) les posten der nede Endret 31. desember 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) hmm ingen av dine admins gjør jobben sin all i say !! fy faen banner meg for noshit ja bra med /rules og det er jo faen meg ingen gjør meg til admin så skal du se hvordan det egenkli skal gjøres vil bare si inkompetente drittonger som er admins nå ? har de kjøpt seg selv eller noe slikt ? skjekk ut adminene på hardwork.no de er waaaaaaaaay better fra hardwork jeg har erfaring btw og jeg flama ikke som en eller annen kis der inne sa si hva faen di vil til meg men ikke låv til og si tilbake ? bra rule det Endret 31. desember 2010 av Canaye Lenke til kommentar
festuz Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 hmm ingen av dine admins gjør jobben sin all i say !! fy faen banner meg for noshit ja bra med /rules og det er jo faen meg ingen gjør meg til admin så skal du se hvordan det egenkli skal gjøres vil bare si inkompetente drittonger som er admins nå ? har de kjøpt seg selv eller noe slikt ? skjekk ut adminene på hardwork.no de er waaaaaaaaay better fra hardwork jeg har erfaring btw og jeg flama ikke som en eller annen kis der inne sa si hva faen di vil til meg men ikke låv til og si tilbake ? bra rule det Kom tilbake når du skriver forståelig Norsk 1 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 sier bare at dine admins rett og slett ikke kan jobben sin .. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 sier bare at dine admins rett og slett ikke kan jobben sin .. Helt korrekt! Jeg slo av en liten spøk: "Well, since Ive got diamondstools so easy. Its time to griefe!" Så ble jeg bannet av ballinin eller hva han het uten at han faktisk sjekket om jeg i det heletatt gjorde noe. Applaus for en veldig "god" stab! Lenke til kommentar
vebbii Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Heeei, jeg har spilt på denne serveren her, men når ejg logger inn kommer dette: Inetrnal exception: java.io.IOException: Bad packet id 55 . Hva skal jeg gjøre ???? vil kjapt inn på serveren igjen !!! :S Lenke til kommentar
festuz Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Vi jobber med det. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Heeei, jeg har spilt på denne serveren her, men når ejg logger inn kommer dette: Inetrnal exception: java.io.IOException: Bad packet id 55 . Hva skal jeg gjøre ???? vil kjapt inn på serveren igjen !!! :S Vi jobber med det. DERE som i notch ? omfg ... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Useriøse admins er det verste som finnes. Hardwork sin server høres bedre ut =) 1 Lenke til kommentar
kaje Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 "you got hit by the ban hammer" betyr det att jeg er banna? å hvorfor? -.- likte den serveren der.. Lenke til kommentar
festuz Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 "you got hit by the ban hammer" betyr det att jeg er banna? å hvorfor? -.- likte den serveren der.. Skal unbanna deg viss du sier meg in game navnet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå