Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig at Nani og Berbatov er tilbake. Hadde vært greit med shrek også, men pyttsann, han er vel på ferie i statene mens han soper inn pengene våre.

 

Uhyre trist at troppen (inkluderer flere som spilte i dag, som Evra, Vidic, Hernandez og Scholes!) sliter med virus akkurat nå som det er derby og Villa (b) til helga igjen. Kunne knapt kommet i en kjipere leie, faan heller. Gutta bør få søndag og evt mandag i isolat hjemme i håp om bedring, selv om det ikke er en gusting oppladning til kampen på onsdag det heller. Huffameg.

 

PIG*

Rafael-Rio-Vidic-Evra

Nani-Scholes-Carrick-Fletcher-Park

Berbalove

 

* Edwin redder ingenting om dagen, alt blåser inn bak hollenderen vår, ergo en sjanse til PIG

* Rio var svak i dag. Smalling bør vurderes.

* Brown og Oshea bør holdes langt unna troppen

 

Giggs og Hernandez som impactsubs om det går på skråa.

 

Krysser fingrene for 1p

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Klart Nani er et større tap. Han er femti ganger spilleren Balotelli er. Faktisk er han blant de bedre vingene i Europa og svært viktig for oss i det oppbyggende spill (kontringer)Balotelli er oppskrytt. Grei spiller, men han er som Adebayor, god på dagen, øvrig mediocre til dårlig.

 

Om det bare er Nani og Rooney av de vanlige som er ute blir det en jevn kamp. Ingen Scholes, Giggs, Berba, Carrick eller Anderson osv og vi er butt fucked langveis i trynet.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Det blir spennende på onsdag! :)

 

Håper på denne lagoppstillingen;

Edwin van der Sar

 

Wesley Brown/Rafael - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

 

Ji-Sung Park - Darren Fletcher - Michael Carrick - Paul Scholes - Ryan Giggs

 

Dimitar Berbatov

 

Edwin er bankers i mål. Litt urovekkende at forsvarsrekka vår slet mot Wolverhampton i går, men tror allikevel tre av de fire får fornyet tillit mot City. Jeg håper alltid på Rafael fra start, men kanskje er det best å starte med Wesley i denne kampen? Sistnevnte er i brukbar form og vet hva dette oppgjøret innebærer. Samme for meg hvem som starter av de to, selv om vi kanskje trenger det offensive som Rafael har å tilby.

 

Føler meg rimelig sikker på at formasjonen blir 4-5-1/4-3-3 og at vi da starter med tre sentrale. Paul Scholes spilte bare en liten halvtime mot Wolverhampton og er nok veldig klar for denne. Michael Carrick har vist god form i den siste tiden og bør være et sikkert valg om han bare får ristet av seg dette viruset. Darren Fletcher er - som vanlig - bankers.

 

Ji-Sung Park starter helt sikkert på en av kantene, men litt åpent hvem som tar den andre kanten. Ryan Giggs skal være tilbake i trening og da føler jeg at det er naturlig å spille med han fra start. Obertan har vist oss mye positivt, selv om han slet (sammen med resten av laget) mot Wolves i helga. Han kan heller erstatte Giggsy i 2. omgang når det er mer rom å løpe i. Kanskje overrasker Ferguson med å bruke Anderson fra start på venstrekanten? Eller Evra? Ikke godt å si.

 

Dimitar Berbatov er nok bankers på topp, men også han må bli kvitt viruset som herjer rundt i troppen.

 

Veldig kjedelig at vår beste spiller (per dags dato) ikke ble klar til kampen. Vi får håpe at Nani rekker kampen mot Aston Villa neste helg.

 

Er ikke spesielt optimist foran dette oppgjøret. Tror fort vi kan gå på vårt første tap for sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg så det, men er veldig usikker. Jeg skal i utgangspunktet ha min siste fotballtrening med det laget jeg spilte i forrige sesong og levere inn alt utstyret, og si ha det til alle lagkameratene, vet enda ikke om det blir trening fra 19.00 eller 18.00. Hvis jeg skal trene 18.00 kan jeg få dusjet og nådd kampen i byen, men hvis det er 19.00 rekker jeg bare så vidt hjem til kampstart.

 

Edit:

 

Med tanke på hvor ræva jeg har vært med å avlyse i siste liten vil jeg iallfall ikke love noe, niko. De siste to gangene har jeg vel avlyst rett før ca. Siste gang var jo rett og slett skammelig også, samme dagen.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Thanks.

 

Hvorfor hva?

 

Hvorfor jeg tror de vinner du tenker på?

City har et sterkt lag, god manager og spillere i topp form.

 

Vi har da også et sterkt lag? God manager? Om vi klarer å stille noe som ligner på det laget jeg har satt opp (noen innlegg over her), så har vi god sjans til å ta med oss alle tre poengene.

Noen av spillerne er ikke helt i form, men de kommer til å levere på onsdag.

For eksempel har Berbatov en del han må bevise. Fyren har ikke scoret siden han puttet tre mot Liverpool, og det langt over en måned siden. Han får det nok vanskelig ettersom at han mest sannsynlig må spille alene på topp, men han har med å spille bra.

 

Utrolig kjedelig at Nani mest sannsynlig ikke rekker kampen og at Valencia & Rooney er skadet, men vi kan allikevel stille met et bra lag på papiret. Manchester City har vært veldig ustabile så langt. Balotelli scoret to mål i dag, fin prestasjon men allikevel heldig på begge målene. Heldigvis mister han onsdagens kamp.

 

Håper Adam Johnson starter kampen på benken, men det skjer vel ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...