*F* Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei! MET-RX som lager proteinpulver delte ut gratis "testposer" på treningsenteret sist gang jeg trente. Se bilder neders. Så det jeg lurer på er, hvor mye skal jeg ta? hele pakka? veier rundt 72. Og hvor lenge før trening? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hele pakka ja etter trening. Selve proteinbehovet om du skal øke muskelmassen er ca 2,2 x (vekten din minus 10kg. ) i gram protein. Så tilsetter du kun det som mangler fra kosten som pulverform / proteintilskudd. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ser ut som du kan ta hele pakken ja, men da må du beregne ca en 3-4dl vann/melk til. Men det er jo ingenen fasitt.. Du kan fordele pakken hvis du vil og. Jeg tar ihvertfall 2 scoops med pulver per 4dl melk etter trening, føles som det funker ihvertfall =) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Ok, drakk det i går etter trening, tok en vannflaske (0,5l med kanskje 2/3 vann og helte oppi pulveret og ristet. Det smakte helt OMG, sykt vond, holdt på å brekke meg flere ganger, nei, virkelig ikke noe å anberfale". Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Har aldri smakt et proteinpulver som smaker godt, slettes ikke unormalt. Edit: det viktigste er at du tar det rett etter trening, ikke før trening. Endret 7. november 2010 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er det bare jeg som fikk meg et smil når jeg leste "36g of METAMYOSYN protein Blend" ? Høres ut som "the-last-breakout of BODYBUILDING" Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har aldri smakt et proteinpulver som smaker godt, slettes ikke unormalt. Det har jeg.. Melk er løsningen ^^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har aldri smakt et proteinpulver som smaker godt, slettes ikke unormalt. Det har jeg.. Melk er løsningen ^^ Du skal drikke mye melk for å få i deg tilsvarende mengde protein som det er i pulver, dessuten inneholder mer karbohydrater enn proteiner. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jeg mente å blande shaken med,. Blir gjerne litt dyrere, mende er snakk om ca 4kr dyrere per shake. Da får du i deg litt trege proteiner, karbohydrater, masse næring og kalsium, som også er viktig for kroppen. Spesielt når mansliter ut kroppen som i styrketrening.. Jeg brekker meg når jeg drikker shake med vann, mens med melk så smaker det.. godt. Så lenge man har en god shaker og bra pulver da. Og ikke overdoserer med pulver ift mengder med væske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har enda ikke smakt et proteinpulver eller gainer jeg ikke har klart å drikke jeg, syns alt smaker helt greit. Litt må man jo liksom ofre for effekten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå