NothinDoin™ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Tenkte at jeg likegodt kunne lage en prosjekttråd, nå som det ikke er lenge igjen til jeg må få fart på prosjektet. Men når det er sagt; I likhet med andre prosjekter, kommer ikke dette til å skje på en uke. Så til dere som vil følge litt med så er tålmodighet en fin ting _____________________________________________ Fikk tidligere hjelp da jeg skulle kjøpe basselementer til å bygge en basskasse ut av. Basselementene jeg kjøpte var 2 stk INFINITY 12" 1250W 300RMS. Fikk dem til 500 per stykk på tilbud hos Realcar. Syns dette var et veldig bra tilbud, og passa fint inn i budsjettet, sånn at jeg kan bruke mer penger på forsterker! Har lurt litt på designet til kassen, hva som vil se best ut, og gi bra lyd. Her er ideene mine til nå: v1: v2: v3: v4: _____________________________________________ Oppdateringer kommer i førstepost, men bumper den med et innlegg Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har du sjekket noe ang hvilken kasse sånne infinity suber liker? Har du regnet noe på forskjellige kassestørrelser? Du sier heller ikke noe om hvilken bil du skal ha dette i, og det har endel og si. Realcar er desverre helt ubrukelig når det kommer til info ang bilstereo, men et sånt element trives godt i 35 liter lukket kasse Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Takker for tips! Nei, har ikke sjekket. Tar det når jeg skal begynne å bygge kassen. Det første som står på listen er forsterker. Tar hjerne imot tips til noe som drar elementene og gir god lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå