Xanman Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Månedens Arsenal-spiller: Oktober Frist: 04. 10. 2010 16:00 Nominerte: 21. Lukasz Fabianski 29. Marouane Chamakh 17. Alex Song 19. Jack Wilshere 8. Samir Nasri Tidligere kåringer: August: Theo Walcott - 14 stemmer Tomas Rosicky - 3 stemmer September: Jack Wilshere - 7 stemmer Marouane Chamakh - 2 stemmer Regler: Det er kun lov til å stemme på én spiller. For å stemme skriver du navnet på den du mener har vært månedens beste spiller i et innlegg. Begrunn gjerne stemmen din. De fem alternativene er det i utgangspunktet jeg som velger ut, men dere kan gjerne komme med innspill om dere mener at det er andre som fortjener å være nominerte. Alle lags supportere har lov til å stemme. Endret 3. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 For meg står det mellom Nasri og Fabianski, men Fabianski trekker det lengste strået. Endelig har vi en keeper som ikke suger rass. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Litt rart med Wilshere her mtp at han bare har spilt to kamper denne måneden? Spilte tross alt nydelig mot Shakhtar thou. Gi stemmen min til Nasri, men syns Clichy har vært veldig god denne måneden og. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det sier litt om hvor lave forventninger vi har til keepere når Fabianski er med i diskusjonen om månedens spiller. Han stod veldig bra mot City, men i resten av kampene gjorde han ikke mer enn hva som forventes av en keeper på dette nivået. Skal bare mangle at han ikke dropper hvert eneste innlegg og ikke gjør tabber. Lille Sammy Nas vinner den for meg. Alex Dimitri kunne utfordre ham, men har ikke hatt en like stabilt god måned som Sam. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nasri tar den for meg også. Fortsetter han slik han har spilt denne måneden blir han PFA player of the year, ikke bare of october Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Min stemme går til Fabianski. Han har stått meget bra de siste kampene, og det at han har svart på keeper-kritikken i Arsenal på egenhånd synes jeg fortjener en oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Stemmer også for Fabianski. Keeperne våre blir servert mye piss når de gjør det dårlig, sa då fortjener de også ros når de gjør det bra. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ai ai ai, dette blir vanskelig. Står mellom Fabianski, Song og Nasri. Alle har vært fantastisk. Men man må velge og da går min stemme til Nasri. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Står mellom Song og Nasri for min del. Vanskelig å velge, men jeg sier Song pga målene han har scort denne måneden. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Alle kunne for min del ha vunnet. Alle har imponert meg, og alle har lovende fremtider. Likevel går stemmen min til Nasri, som har vært eksepsjonelt for oss denne måneden. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Litt rart med Wilshere her mtp at han bare har spilt to kamper denne måneden? Spilte tross alt nydelig mot Shakhtar thou. Tre kamper, faktisk. Og etter min mening var han fantastisk i alle tre. Det sier litt om hvor lave forventninger vi har til keepere når Fabianski er med i diskusjonen om månedens spiller. Han stod veldig bra mot City, men i resten av kampene gjorde han ikke mer enn hva som forventes av en keeper på dette nivået. Skal bare mangle at han ikke dropper hvert eneste innlegg og ikke gjør tabber. Jeg syntes han har holdt et overraskende høyt nivå i alle kampene. Det er en fantastisk sterk prestasjon etter all kritikken han har fått. Jeg syntes absolutt at han burde være med i denne diskusjonen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Samir Nasri for min del, med Song på andreplass Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 På tide å skryte litt av Fabianski, endelig gjør han det han skal. Håper det varer. Så derfor stemmer jeg på han. Nasri kom på en sterk andre plass hos meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fabianski har virkelig imponert meg denne måneden, men stemmen min går til Samir. Han er i ferd med å bli en verdensklassespiller. Har vært helt hinsides god. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Samir Nasri - 8 stemmer Lukasz Fabianski - 4 stemmer Alex Song - 1 stemme Nasri vinner både her og på Arsenal.com! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå