evenandreas Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Ikke lenge til release nå så jeg mekker en venne tråd. Ta gjerne med hva du kaller deg, hvordan klan du er med i, server du kommer til å være aktiv på, Steam/Xfire id osv. Lolz, see you on the battlefield. Edit: Jeg har laget en egen customization tråd: http://www.diskusjon...owtopic=1274798 Endret 12. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Nick: SilentHille / Kiwi Steam: .. Server: Satt opp egen. Adressen er: 1.srgaming.com Endret 21. mai 2013 av Hille Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 nick: tomalicious steamid: tcbraseth AT hotmail DOT com (epostadresse) Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 nick: criZp skal spille på: NST-clan serverene Lenke til kommentar
nulenar Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nick: Major Itch Steam: nulenar Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nick: litt forskjellig Steam: Mhen93 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Steam: Enquad_ Skype: Lungemanneen Xfire: Enquad Lenke til kommentar
silinox Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Steam: Silinox skype: Silinox btw. ohai enquad Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Ingame: Tw0fAC3 Steam: EvenAJS Xfire: Closing Våpnen: -MP5K med Red dot -M1911 Killstreaks: -Care packages -Napalm Strikes -Mortar team Perks: -Lightweight -Hardened -Ninja Dette er det jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke ofte, oppgraderer listen etterhvert. Etter planen så tror jeg at jeg skal spille på Prosjekt serveren til Bandreas, ellers så spiller jeg på serveren som folk fra forumet er aktiv på. Bilder av karrakter kommer så fort spillet kommer ut. Edit: Leif Endret 5. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ingame: Katten Geir/Rolf[neO^] Steam: Minismula90 Sannsynlige våpen: I starten kommer det til å gå i Mp5k og m1911, men når jeg avanserer litt har jeg alltid likt ak47/74 KS: Spy plane Sam site Napalm/mortar Perks: Scavenger Soh Ninja Kommer nok til å spille mye på min egen og venners servere, men kommer til å hekke rundt serverne som spillere fra forumet her er å finne på Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ingame: Andoon Steam: Simmi1993 Våpen: Drøyer'n litt for å se hva som duger og hva som ikke duger. Perks: Kommer veldig an på game mode. Killstreaks: Avhengig av situasjon, men SAM turret høres ikke dumt ut. Håper også på å kunne hviske "release the dogs" titt og ofte til meg selv etter litt trening. Servers: Tenker det blir så jeg finner en server der mange brukere fra forumet er aktive. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Jeg foreslår at dere starter nå Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Slettet.. Endret 21. oktober 2017 av Slitenkæll 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 hroksvaag steam id add meg, spiller hele dag, hadde vært flott med folk som er 18+, håper å få noen gode games, kanskje litt zombie og, bare å legge meg til Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 hvordan reserverer jeg slots på serverene? på gameservers er det en slik "reservedslots.txt" som jeg kan skrive i, men hva skal jeg skrive der? og er det noen som vet om noen server-commandoer som funker in-game, slik at jeg kan kicke/banne og skippe map fra ingame console? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 edit: fant ut av det over. har endre littegrann på gamemodene på server #1, har lagt til demolition (så er alle gamemodene fra team tactical nå), og hver fredag er det "SnD friday", search and destroy hele kvelden og natta Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 In-Game : [sK]Toxicated Steam : sanderkip Altid med på en game, om noen har lyst å spille. Har ventrilo, teamspeak, mumble, skype etc :-) Spiller helst Hardcore Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Steam: Timmeyh ingame: Timmeyh, skal bytte over til Balleflass som er det egentlige nicket mitt. Lenke til kommentar
festuz Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Steam: loiningen In-Game: ArTic Festuz http://www.youtube.com/watch?v=rRwbhc7zg9w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå