Gå til innhold

Hjelp til Vice City


Anbefalte innlegg

Fikk spillet i går, har sote en del timer å spilt det til nå. Har kommet til ett oppdrag der jeg skal ta noen high tec ting fra Militærer. Oppdraget kommer fra en general, merket C i spillet.

Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal klare å lure til meg den tanksen, blir jo myrdet bare jeg ser på den.. hvordan skal jeg klare dette ??

Håper på raskt svar.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Parker en bil foran kollonnen. Når kolonnen kommer bort til bilen så begynner de og skal flytte den. Du gjemmer deg da ved siden av veien en plass med litt skjul....skyter folk sunder og sammen, og når du ser sjansen så springer du til tanken og hopper i den....og kjører fortere enn f vekk derfra. Gjorde det selv for noen dager siden :)

Lenke til kommentar

En alternativ metode for å stjele tanksen (på PC versjonen) er å parkere bilen din rett foran den. (Ikke foran selve kolonnen.) Føreren av tanken vil da gå ut og flytte bilen din av veien. Mens han gjør dette kan du hoppe inn og stikke av med den.

 

For å redde Lance fra søppelplassen er det lettest å bruke et helikopter. Stjel et enten fra VCPD stasjonen eller radiostasjonen som ligger i "Downtown" distriktet. (Hvis du eier Hyman Condos kan du også ta ditt eget helikopter fra taket der.) Sørg for at du har fullt opp med helsepoeng, body armor og snikskytterrifle+assault rifle+submachine gun. Ta helikopteret til Malibu Club og få oppdraget av Paul Kent. Deretter flyr du alt hva remmer og tøy holder til søppelfyllingen og lander på taket til en av bygningene like ved. Dra fram snikskytterrifla og plaff løs på det du ser av eklinger.

 

Deretter hopper du inn i helikopteret igjen og lander like foran bygningen hvor Lance blir holdt fanget. Dra frem automatgeværet eller maskinpistolen og ta rotta på de gjenværende bad guys i nærheten. Deretter plukker du opp Lance og flyr avgårde nordover til sykehuset. Land gjerne på taket av sykehuset og ta deg av eventuelle forfølgere før du tar med deg Lance til hovedinngangen.

Lenke til kommentar

synes personlig de fleste oppdragene blir mye kjedeligere hvis du bruker helikopter. bruker det selv bare der jeg må.

 

jeg parkerte bare en rask fluktbil foran inngangen til søppelplassen. så fant jeg fram en MP5, og løp inn til lance mens jeg skjøt alle de hersens bandittene som var frekke nok til å skyte på meg, så benyttet jeg samme metode for å komme ut igjen, jumpet inn i bilen, og etter en halsbrekkende biltur havnet Lance på sykehuset.

Lenke til kommentar
Letteste måten uten helikopter vil jeg si er å ta en kjapp motorsykkel med mp5 og kjøre som kjøss mens du skyter dem ned, hente lance, og bare kjøre sørens fort ut igjen.. :D

 

tryner du på mc inne i junkyard'en, så sliter du..

 

snipet de første, så var det full pupp til fots med mp5. funket helt ypperlig, det.

 

fant forøvrig ut at spillet driter i om du sprenger bilene du racer mot i de bil-forretning-missionene. ble lei av å bli slengt av mc'en hver gang de svingte, så jeg gikk litt amok med bazooka før racet startet, og vips.. første plass. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...