N1ko Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Nice Var harddrive racken slik eller fiksa du på den til den kun hadde to plasser igjen? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Heihei, her er da kommentartråden til mitt nåværende casemod/prosjekt. Vil ikke legge ut mer her enn svar (selvfølgelig) og bilde av kabinettet slik det ser ut for øyeblikket. Utsiden Innsiden Worklog Endret 2. januar 2011 av zenzito Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Der kom komentartråden ja Nice Var harddrive racken slik eller fiksa du på den til den kun hadde to plasser igjen? Svartfargen ble bra ja Lakkerte et kabinett selv en gang, svart matt maling fra europris, uten noe sliping, ingen ting. Ble utrolig fornøyd selv. Svart kabinett gir et mye penere look. Endret 1. november 2010 av N.N Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nice Denne må jeg følge med på Svart inni kassa ble bra, vilken type lakk brukte du? fikk lyst til å gjøre dette med min haf922 Bra arbeid, og gleder meg til sluttresultatet Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 brukte "Quick Sort silkematt" hvis man ser nærmere på kassa ser man at det er plasser jeg ikke dekte helt, men det er ikke noe du ser viss du ikke studerer kassa. Takker, ble fornøyd selv Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan ble stabiliteten på HDD racken når du skjærte bort nederste delen? Vurderer å kjøpe meg Fractal Designe Define R3, og det har jo 7 HDD plasser eller noe. Trenger kansje 3 eller 4. Hvilket verktøy brukte du? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Skrev det i update 1, men jeg brukte baufil og klipetang, den ble mer slarkete, ja, men det er ikke sannsynlig at hardiskene detter ned. Har også sett at nyere HAF 922 har stålstenger i midten av racken, som gjør den LANG mer stabil. NINJAEDIT: Har også bestemt meg for og kjøpe nytt hovedkort og CPU, minne, HDD og H70.. Prioriterer det framfor og sette sammen en full loop i første omgang. Endret 8. november 2010 av zenzito Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bare ett lite spørsmål, de 2 røde lysdiodene i toppen, har du tenkt å bytte ut de? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 mnjaaa, får se, ingen dum ide though:P Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Lenge til update? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Har nå lagt ut en ny oppdatering, grunnet at jeg glemte-det-av Endret 2. januar 2011 av zenzito Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tror du glemte å legge inn en ny opptatering som du skrev i tråden at du skulle gjøre, om du husket på det.. Noe du ikke gjorde.. Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Tror du glemte å legge inn en ny opptatering som du skrev i tråden at du skulle gjøre, om du husket på det.. Noe du ikke gjorde.. glemte det ikke, hadde simpelthen ikke tid:P har hatt besøk nesten hele dag. Kan jo se om jeg får slengt den opp nå Endret 4. januar 2011 av zenzito Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har oppdatert litt, Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ok, nå har vel siste update blitt publisert, og annser prosjektet som ferdig. Har lagt en god del tid i prosjektet, (selv om det kanskje ikke ser slik ut). Håper på tilbakemeldinger og viss noen er interessert er det ikke umulig og selge kabinettet. (Hele greia kanskje ) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Nice! Ble inspirert av workloggen din! Jeg skal gjøre noe lignende med kassa mi, bare at der skal jeg satse på luftkjøling, mer plass til harddisker, og en del andre modifikasjoner Du har jobbet veldig, veldig veldig bra! Good work Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Takker for oppmuntende tilbakemelding :new_woot: Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Ville bare si at om noen er interresert i riggen, ja hele greia, er det bare og ta kontakt med bud. Spesifikasjoner; Asus Crosshair Formula AMD 1090t Corsair H70 Dominator ram, 4gb 1600mhz 1TB hardisk, samsung f3 Cooler Master SilentPro 700w og selvfølgelig kabinettet, ikke kom med noen dårlige bud, ting som for eksempel kabinett, cpu kjøling, pleksi glass, belysning, vifter og støydemping, er ikke ting som generelt blir billigere brukt. EDIT: Drar forresten Crysis 2 på extreme settings,1920x1080 (FullHD) EDIT2: Uten lagg ^ (whatsoever) Endret 28. mars 2011 av zenzito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå