fsx v1.1 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei driver med hjemmecockpit prosjekt her er så lang jeg har kommet til nå er lenge til jeg blir ferdig da mange bilder plakaten er for liten så jobber med det for og scala den opp 4 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 en liten opptatering måtte skafe extra usb kort og ja du ser 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Dette må jeg følge med på, koster det ikke utrolig mye å lage en slik? cirka 450 tusen kr for og ikke gjøre alt selv men jeg prøver og gjøre det så billig så mulig så kjøper jeg litt og litt her er flere bilder testet software som jeg skal bruke til instrumentene fsx kjører gjennom nettverk 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 oppdatering fra meg HJEMMELAGET LANDINGS GEAR AV PAPIR men plakaten er 9mm for lang plakaten bruker jeg for og bruke elektrisk sag for og kutte og lage den formen 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 oppdatering igjen 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 oppdatering men alt jeg gjør kommer på flightsim.no men skal prøve og få laget rapport her også jeg har planer om og gå over til MDF plater men veit dere hvor mye det koster? har fått kjøpt meg multiverktøy dremmel så skal jeg kjøpe litt utstyr så jeg kan holde på hele tiden hjemme med cockpiten så alt ikke blir så dårlig handleliste 2stk. MDF plante 2x2m hvær side 1stk. elektrisk sag 1stk. plastrør for landing gear og noen småtteri noen brytere fra en billig cockpitbutikk 3stk. brytere med sikerhets boks på bryteren (skjønner du hva jeg mener?) 1stk. vinkeljern for og måle vinkler 4.stk flatskjermer skal seff ikke bli bare MIP har tenkt på overhead og radio panel også PS. vis noe har sånt utstyr så kan jeg gjerne kjøpe mvh man of war 1945 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 har endelig fått MDF plater 2x1 meter en tykk og en tynn FMC panelet er satte på plass men bare for pynt men nå begynner det og ligne på noe så er fornøyd 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 update 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Går SAKTE fremover! bilder, begynt og jobbe med yoken som jeg skal bygge om trude dere jeg hadde stoppet? 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 work logg 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 beklager men mye er blitt gjort, beklager for ingen opptadering men her er den 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) her er update lar bildene snakke for seg neste som skal gjøres er og male og kjøpe eller lage knapper også kjøpe kretskort male først også begyne med og skjere ut alle vinduer Endret 11. mars 2011 av fsx v1.1 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 2stk. MDF plante 2x2m hvær side (KJØPT 1x2m) 1stk. elektrisk sag (KJØPT!!) 1stk. plastrør for landing gear og noen småtteri noen brytere fra en billig cockpitbutikk (så vanskelig det var da, alt er så himla dyrt, må kanskje jeg lager selv 3stk. brytere med sikerhets boks på bryteren (skjønner du hva jeg mener?) 1stk. vinkeljern for og måle vinkler (KJØPT!!) 4.stk flatskjermer (Ser på finn.no ) 2stk kretskort til MIP 1 stk autopilot panel 4tusen kr 2stk autopilot tilbehør 4tusen kr 1stk grader skive (KJØPT!!) 1stk maling (må kjøpes inn snarest!!) 6stk plexiglass fra classolson opptatering i handlekurven senere 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Here is update litt mye sag fliser på gulvet da:P som vises på bildet. Fortsatt veldig mye og gjøre igjen med Panelet, har ikke pussa noe men blir vell litt pussing når jeg er ferdig med og skjere ut alle hulene jeg skal ha forskjelige ting i yousticken er ikke ferdig går litt tregt med den EDIT: flatskjermen fant jeg gratis på finn.no 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Kjøpte Hullsag så kjerte dette idag 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Testing av instrumenter har jeg gjort og sett på hva slags skjerm som passer 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Fikk fikset skikkelig med instrumentene idag og her er resultat Har ikke fått pusset eller sparklet idag så må gjøre det en annen dag, det er du ser nå er litt dårlig men har ikke fått pussa endå for jeg mangler sandpapir og sparkel 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Update litt pussing og man ser det blir bedre 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Update. Litt sparkling og pussing og tester og litt sånt 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Kommentar tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1348274&st=0 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå