Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) BOLTON VS LIVERPOOL Kampstart 17.00 Stadion: Reebok Stadion Preview Liverpool har tre strake seiere på Reebok Stadion, men ingen av kampene var ''a walk in the park''. Bolton er et arbeidslag, som spiller hardt. Ofte med stygge taklinger noe som Rafa Benitez ikke hadde sansen for. Bolton står med 4 uavgjort og 2 tap siste 6 kampene, og Liverpool spilte sin beste kamp(70minutter iallefall) sist kamp mot et tafatt Blackburn. Bolton Urokråka og ''flørtepusen'' Klasnic skal ifølge Coyle starte mot Liverpool(La oss håpa han ikke feiltar Torres for ei frøken). Joey O'Brien, Ricardo Gardner, Jlloyd Samuel og Sean Davis sliter fremdeles med langtidskade. Se ut for: Kevin Davis Mulig Lagutak Jaaskelainen, Robinson, Steinsson, Cahill, Knight, Muamba, Lee, Holden, Petrov, Elmander, Davies Liverpool Trenger virkleig en 3 poenger her, og har vist bedre form. Saaaaakte men sikkert. Kuyt er fremdeles ut med skade, samme med Glen. Kyrre har vist god form, med to nettkjenninger så regner med at han starter. Poulson er såpass fuckings håpløs at han kan dra til der peppern gror. Se ut for: Kyriakos Mulig lagutak Reina, Carragher, Konchesky, Kyrgiakos, Skrtel, Lucas, Meireles, Gerrard, Maxi, Cole, Torres Jeg HATER Bolton-kampene, så gleder meg absolutt ikke til denne kampen. YNWA Endret 30. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Du viser jo her at du har nerdeskills du, Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Veldig limited de skillsa gitt. Fant ingen mal jeg kunne følge heller, så ble småkleint. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Tror vi vinner, Torres og Gerrard netter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Daniel sine innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Tror vi vinner, Torres og Gerrard netter. Tror også Liverpool vinner denne. Kyrre netter nok en gang . Har også en følelse at Meireles netter sitt første mål i morgen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Håper vi vinner denne kampen, jeg bryr meg kun om 3 poeng og en solid arbeids innsats, vilje. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Nice førstepost - skillz. Veldig usikker igjen før denne. Håper på å få se mer av det vi fikk til de første 70 mot Blackburn, men blir ikke overrasket om vi er tilbake på nivået vi hadde mot Blackpool og Everton. Pain at det blir en ekstra time til kampen i løpet av natta. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Håper vifår se litt pacheco topp scorer i junior-VM og har nesten ikke fått spilt i høst, og hvorfor ikke han var med på napoli kampen begriper jeg ikke Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Håper Liverpool vinner og Nani dør. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Håper Liverpool vinner og Nani dør. Nani er ett godt forbilde for ungdommen, heeerlig spiller Jeg tror det blir uavgjort i morgen.. 2-2.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Håper Liverpool vinner og Nani dør. Nani er ett godt forbilde for ungdommen, Såså ma man. På tide å legge fra seg tequila flaska. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ryktes at vi stiller med samme 11 som mot Blackburn. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 2-0 H Bankers. Davies & Lee Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Elmander og Hyypia scorer. Det blir 1-1. Men jeg vet Bolton vinner. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan ikke noen sjekke IP'en hans snart? Må jo være kjakan. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Elmander og Hyypia scorer. Det blir 1-1. Men jeg vet Bolton vinner. Hehehehehehehehe!!!!! Ikke så værst å våkne opp til en slik latterkule når man sliter med etterdønningene fra gårsdagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan ikke noen sjekke IP'en hans snart? Må jo være kjakan. kjakan var aldri så ''ille''. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Kjakan klarte hvertfall skjule trollingen sin noenlunde lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå