Liberalistiske Samebror Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) HVA ØNSKER DU DEG TIL JUL? LAG EN LISTE HER Chef Samebrors liste: Foodprosessor Startdrakt, siden min gamle har blitt ødelagt. Dress (Jakke, bukse, skjorte, slips) Spillmaskin og spill som følger med Ekstern harddisk Knivkoffert Kokebøker Footballweekend i Blackburn Kjøkkenutstyr jeg evt. trenger i min evt. nye leilighet Morgenkåpe Cash Endret 30. november 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Softboks til blitsen min Fotostativ Sykkel Bøker Kul klokke Xbox-spill Xbox-points (for å handle via xboxen) Gavekort på linser Blurayfilmer Platespiller LP-er Diverse filter til objektivene mine (UV, polar, ND. ø 52, 55 og 67 mm) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ikke kommet så langt på lista enda, men: - Hodetelefoner til musikk Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Hodetelefoner til bruk for spilling og musikk Klær, helst noen gensere eller bukser Bil Blurayfilmer PS3-spill PC-spill Mini-PC Egen flatskjerm-TV Dressjakke Parfyme er alltid godt å ha Kokebøker Men viktigst av alt: Penger Det var det jeg kunne komme på akkurat nå, vi får se hva mer jeg trenger når vi kommer nærmere jula. Endret 30. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Deller til hjemmecockpit til fly simulator prosjektor flere pc penger at jeg lykkes med hjemmecockpiten Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Har ikke skrevet noen liste, men har altids bruk for noe. skal vi se: * Vinterjakke for å ha i stallen * Reflekser til hesten: Fortøy, gamasjer, stripser, ja alt untatt ridedekken egentlig. *Ridesokker (slike som går til under knærne, i ruter) * Ny ridehjelm * Arbeidsele til gampen * Hestesnop. * Kikkert * Lue, votter og skjerf. * Vinterjakke * Ullgenser * Ullsokker * Joggebukser * Store teskjorter * Ildfast form * Kaffe, te, sjokolade * Skjerm som jeg kan koble til pc, finn det noe sånt? * Bøker * Musikk, veit det er noen plater jeg ønsker meg men kommer ikke på hvilke akkurat nå * Dvd'er * Da må jeg og ha en dvd spiller * Motorvarmer * Alkohol * Gavekort på hestebutikk * Gavekort på vanlige butikker * Penger Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Sorry, men herregud for elendig emnetittel. Florerer jo av skrivefeil. - Ønsker meg ikke så mye, da jeg aldri får det jeg ønsker meg uansett. Penger Klær Er vel dette jeg kommer til å få, som vanlig. Er greit nok, det. Endret 31. oktober 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Har samme problemet hvert år. Har for det meste fått det jeg trenger til nå. - En skjerm til - Nytt skjermkort Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Mer ukepenger, ikke alt på en gang, da er det borte innen nyttår Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Fri fra mas og tjas som følger med jula... 4 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Penger (til bryllupet/bryllupsreise) Koffert Fjernkontroll til Nikon speilreflekskamera. Speedlight SB-400 Blitz til Nikon D40 Cover (for beskyttelse) til iPod Classic House sesong 4 (dvd) House sesong 5 (dvd) CSI: Fatal Conspiracy (spill til Xbox 360) CSI: Unsolved (spill Nintendo DS) Sweet and Wild med Jewel (cd) Den digitale festning av Dan Brown (bok) 101 mennesker du ikke vil ha i bryllupet ditt av Michael Powell (bok) Skynd deg å elske av Laila Lanes (bok) Regines bok av Regine Stokke (bok) En himmel full av stjerner av Knut Nærum (bok) Monster av Knut Nærum (bok) Sitt ned og hold kjeft av Knut Nærum (bok) Sammen til verdens ende av Espen Simonsen, Tone-Elisabeth Simonsen (bok) Gaveideer av Anna Vittorina Golinelli, Kaja Heilo (bok) Bryllup av Kine B. Hartz (bok) Scrapbooking av Emily Curry Hitchingham (bok) Blomsterglede av Helene S. Lundberg (bok) Gaveinnpakning av Espen Markussen (bok) Borddekking til hverdag og fest av Aud Liv Thoresen (bok) Frisk med lavkarbo av Sofie Hexeberg (bok) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Muligens ny pc-skjerm. Penger. Abonnement på illvit. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hurtta vinterfleece, vanntett til hund Hurtta vinterdekken Dobbelt vaffeljern Blitz WebMaster sele vinterjakke refleks til meg joggebukse fleecegensere med "krage" til å ha under softshelljakke varme, ordentlige hansker som ikke er så tykke til å bruke på tur penger til å fikse bilen Har vridd hjernen rundt nå for å finne noe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 - Penger til lappen - Dress - TG-bilett - Penger Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Den Polses julekrav: SSD Berghans jakke og bukse 13" Laptop Ny kran på kjøkkenet Skibukse Bataleon Omni snowboard 163 Jaktrifle O/U Hagle Det er hva jeg kan komme på for nå. Vil nok oppdatere senere. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Xbox 360 Slim 250GBPenger Lenke til kommentar
-TMG-spACE Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 - Penger til lettmotorsykkel og lappen.. da er heg fornøyd Lenke til kommentar
krangel Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 - Penger til lettmotorsykkel og lappen.. da er heg fornøyd der har du lista mi.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 - At flere folk begynner å bruke refleks. - Full tank på bilen. - God mat. - Bjørn Borg boxer shorts. - Klær. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Penger Morgenkåpe Pulsklokke Kokebok for nybegynnere, kanskje Noen hvite og navy t-skjorter fra H&M Tror det var alt ja. Endret 14. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå