Gå til innhold

Cableworld.no - Seriøst?/erfaringer

Anbefalte innlegg

Bestilte meg en HDMI til HDMI-min kabel på cableworld.no siden disse håpløse elektrobutikkene aldri har en dritt inne. Siden vi snakker om en liten sum sjekka jeg ikke denne opp så mye før jeg bestilte.

Varen var på lager og skulle derfor sendes dagen etter som det stod. Den gikk forøvrig først ut 2 dager senere, og dukka opp i postkassa uka etter der igjen. Først da så jeg at det kom fra Danmark. Jaja, den kom nå iallefall. Men kabelen viste seg å være defekt. Sendte inn på kontaktskjema samme dag som jeg fikk den på formiddagen (dette var fredag). Ikke mottatt noe svar enda.

Men irriterende når man kjøper noe for å bruke det. Har bestilt et annet sted nå da jeg ikke kan vente lengre.

Foreløpig har kjøpet vært dårlig for min del. Blir for lang leveringstid, deffekt produkt (kan selvsagt skje den beste) men værste er dårlig respons når noe først skjer. Snakk om småsum her, så gidder ikke å legge for mye i dette, men vil dele min erfaring og høres andres. Men irriterende når man kjøper noe for å bruke det. Har bestilt et annet sted nå da jeg ikke kan vente lengre.

Noen andre som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke svare for defekt vare, men elendig kjøpserfaring.

Bestilte en VESA adapterplate da veggfestet jeg vil bruke kun har 100x100, mens skjermen er 200x100. Så på nettsida at den var på lager, og tenkte at "hey, den var billig og grei, den tar jeg". Betalte med visa og tenkte ikke noe mer på det. 2 dager etterpå får jeg mail om at varen er utsolgt, men at jeg kan få et annet produkt til samme pris. Snodig det der, siden de begge koster det samme, men det tilbudte produktet er 200x200, og passer ikke inni festegropa på skjermen min. Var bare å svare på mail hvis jeg ville godta tilbudet, eller ikke svare om jeg ville vente på varen. Det er jo da merkelig at da jeg fikk mailen, lå det "utsolgte" produktet fortsatt på nettsida til CW, med lagerstatus tilgjengelig. Sto også i mailen at dette plutselig var et utgått produkt, og nå, 10 dager etter mailen, har de jo faktisk fjerna den fra nettsida. Greit de kommer med et tilbud, men er vel en grunn til at folk bestiller det de bestiller, eller?

Virker noe rotete og uorganisert, men kan bare være jeg som er uheldig.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke engang svar på hendvendelsene mine. Først kontaktskjema, men sendte direkte i mail i tilfelle noe feil fra min side på e-post adresse på det skjema, men det sendte jeg først i går kveld. Uansett innen dagen i dag burde jeg fått svar. Skal prøve å få igjen pengene, da jeg ikke betaler for deffekt vare. Ny har jeg jo allerede måtte ordnet.

Stort sett har netthandel over hele verden fungert supert for min del. Men her har det meste vært i negativ retning. Svarer de ikke overhode skal jeg spare kabelen og tvinne den rundt danskene neste gang jeg passerer Grenaa i Danmark :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...