Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton (LC)


Latias

Anbefalte innlegg

b_12.png VS b_44.png

 

Ligacupen

26-10-2010 Kl. 21:00 @ Old Trafford

 

Vises på: Canal+ Fotball, Sky Sports HD2

 

Manchester+United+v+Wolverhampton+Wanderers+t9fA5SsBNNLl.jpg

 

 

----------------------------------------------------

 

Wolves gjester Old Trafford tirsdag kveld, og vinneren av kampen vil være ett skritt nærmere Wembley. Lagene møtte hverandre sist sesong i ligacupen også, den gangen var det United som vant kampen til tross for en utvisning tidlig i kampen. Denne kampen kommer kun en halvannen uke før lagene møter hverandre på samme bane i ligaen.

 

MANCHESTER UNITED

 

manutd1.png

 

Kampen kommer kun to døgn etter at United slo Stoke, og det er dermed forventet at Fergie gjør store endringer på laget foran kampen. Mange av spillerne som har spilt mye i det siste vil få hvile, mens unge spillere vil få sjansen til å få vist seg fram. Sist runde ble det en 5-2 seier borte mot Scunthorpe, etter scoringer av Gibson, Park, Smalling og Owen (x2). Uansett hvilket lag som stiller, er United favoritter til avansement.

 

Mulig lagoppstilling:

 

PIG

Rafael - Smalling - Evans - Fabio

Obertan - Carrick - Gibson - Park

Macheda - Owen

 

 

WOLVERHAMPTON

 

x1zh2u.png

 

Wolves tapte mot Chelsea på lørdag, men vil ha fordelen av å ha fått en ekstra hviledag. Som om det ikke var nok å møte Chelsea etterfulgt av United, skal laget i tur og orden møte City, United nok engang og Arsenal. Det lover altså ikke godt for Mick McCarthys mannskap som ligger sist av samtlige etter ni PL-runder. I 3. runde lå Wolves lenge an til å ryke, men en sen straffescoring sørget for at det ble 1-1 og ekstraomganger. Innbytter Kevin Doyle noterte seg for to scoringer, og Wolves ga seg ikke før det stod 4-2.

 

Mulig lagoppstilling:

 

Hennessay

Stearman - Mouyokolo - Berra - Elokobi

Foley - Edwards - Jarvis - Hunt

Ebanks-Blake - Fletcher

 

Tips: 2-0

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krysser fingre og tær for at det er feil i første post og at kampen, slik VGs og Dagbladets programoversikt sier, vises på Canal + Fotball. :hmm:

Canal+ Fotball eller Viasat Fotball, samme det vel. Elendige kommentatorer begge steder, for å ikke snakke om "ekspertene" som sitter i studio. :tease:

Lenke til kommentar

Kong Latias :woot:

 

Det eneste spennende med disse rundene i CC er laget. Positivt at vi har en del skader i den forstand at vi er nødt til å benke de beste. Tror du treffer ganske greit på laget bortsett fra at jeg tror Brown går inn i midtforsvaret for enten Evans eller Smalling og muligens O'Shea inn for Rafael på høyre. Eikrem hadde vært konge, men dette blir nok Ando/Carrick/Gibbo.

Lenke til kommentar

Prøver meg, som vanlig, på et lag.

 

PIG

Rafael

Smalling

Brown

Fabio

 

Obertan

Anderson

Carrick

Gibson:

Park:

 

Macheda

 

Enkelte reagerer kanskje på at jeg tipper en 4-5-1 / 4-3-3. Men ettersom Rooney og Owen er skadet, samt at Berbatov og Hernandez begge spilte 90 minutter i går, kan jeg ikke se hvem andre som skal spille i par med Macheda.

 

Litt samme dilemma på midtstopperplassen til Brown egentlig, jeg innbiller meg at Evans er skadet, og da har vi ingen andre midtstoppere som ikke var involvert i går. Evans spiller nok hvis han er skadefri dog.

Lenke til kommentar

Uttalelse fra SAF en tid tilbake, husker ikke akkurat når. Uansett må jeg nok moderere meg noe.

 

Uniteds tropp fra MEN:

 

Van der Sar, Kuszczak, O'Shea, Brown, Rafael, Neville, Ferdinand, Vidic, Smalling, Evra, Fabio, Nani, Obertan, Scholes, Fletcher, Carrick, Gibson, Anderson, Park, Giggs, Owen, Berbatov, Macheda, Hernandez.

 

"Wayne Rooney will be out until next month with his ankle injury while Ryan Giggs (hamstring) and Jonny Evans (hip) are also sidelined."

 

Står derimot ikke noe om Bebe, tar meg ikke tid til å lete opp den saken nå. Det sto inne i en artikkel som handlet om noe annet for united.no for en tid tilbake. Tror artikkelen opprinnelig handlet om Hargreaves.

Lenke til kommentar

Stemmer det. I følge fergie hadde han fått en liten "knock" på trening, noe som igjen er synonymt med at han enten ikke er i form eller god nok til å spille førstelagsfotball enda.

 

Viktig at Anderson, Carrick og blekspruten får flere minutter under beltet. Ellers er jeg usikker på Park da det er vanskelig å si om han er i form eller ikke ettersom han stort sett alltid er usannsynlig dårlig uansett.

 

Om Gibson får flere sjanser nå så stiller jeg meg disponibel til å steines. Anbefaler folk å følge fyren med argusøyne om han får sjansen for han er virkelig ubegripelig svak. Jeg syntes han er verre enn Djemba-Djemba i sin tid.

 

Pre troppen til MEN er ofte på trynet, så satser på at Eirkem blant andre kids får en plass på benken.

Lenke til kommentar

Haha, visste du kom til å reagere på Park og Gibson. Poenget er at sesongen er lang, og vi er avhengige av at hele stallen er sånn nogenlunde i form. Siden det er totalt urealistisk at det det kommer drøssevis med spillere inn i januar, samt at vi unngår skader på troppen ut sesongen, kommer spillere som Park og Gibson til å bli viktige, enten du vil eller ei.

 

Jeg frykter derimot at Owen og Macheda kommer til å starte i morgen, det kommer jeg til å få vondt av. Owen er totalt ubrukelig. Han har balanse på nivå med en 2-åring, ca. 3 km/t i toppfart og et ikke-eksisterende rykk.

Lenke til kommentar

Haha, hva har Macheda da? Balanse som en 19åring. ok, han er 19. Fart som en skillpadde, rykk som en skoda, teknikk som Kuyt, lungene til en med 4grads bonkitt-kols og fotballforståelsen til Nani anno 2007. Påstanden min er at Owen er bedre enn Macheda og siden ingen av dem er noe å satse på, går jeg for førstnevnte selv om han har en svinete fortid.

 

1. Gibson

2. Macheda

3. Park

4. Owen

 

Jeg går til det skritt å offentliggjøre svartelista. Rafael/Fabio og Anderson (edit: sorry niko) er de neste på vei inn om ikke saker å ting bedres brennkvikt. Hadde det ikke vært for O'Sheas lange karriere i klubben ville han også vært der. Jeg kunne spilt bedre om dagen.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Macheda synes jeg også er oppskrytt, i tillegg til at jeg ikke liker trynet hans. Men i konkurranse mot Owen velger jeg altså Macheda, fordi han er ung og fortsatt har tiden på seg til å motbevise oss.

 

Min liste.

 

1. Owen

2. Anderson

3. Park

4. Evra

 

Edit: BenHibbs @ Twitter: I saw Bebe earlier and asked if he's fit & ready to play tmrw. He doesn't speak much English but think he understood. He said yes & smiled

 

Edit2: Jeg er egentlig en liten Gibson-fanboy, men det er på god vei til å endre seg. Jeg har veldig sansen for kraftfulle midtbanespillere som tar rennafart og banker'n inn (Manshow anyone?), men har innsett at bortsett fra en noe så jævlig kraft i høyreslegga, blir det litt lite.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Håper på å se en offensivt Wolves lag med Hunt, Jarvis og Doyle/Fletcher på topp. Vi møter vel reservene deres så ser ikke noe galt med å faktisk prøve å spille litt ball mot dere. Satser på 1-0 seier på overtid, hadde smakt.

 

Håper på dette laget.

 

Hahnemann/Hennesey

 

Zubar-Berra-Craddock-Van Damme

 

Jones- Mancienne - Miljas

 

Jarvis - Doyle/Fletcher - Hunt

 

BTW Latias, Jarvis sentralt? Gutten er da kant som bare det.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...