Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup II

Latias

Anbefalte innlegg

Den forrige cupen er ikke ferdig enda, men velger å starte påmeldingen til denne allerede. På den måten kan vi begynne med gruppespillet med en gang forrige cup blir ferdig. Interessen var der, og de fleste holdt tidsfristen. Satser på noe av det samme her også. Merker nå at det blir for mange kamper å spille om det kun er to grupper. Denne gangen kommer det til å være maks fire stykker pr. gruppe, derfor blir det enten 8, 12 eller 16 påmeldte. Seedingen for denne cupen vil komme med en gang den forrige blir ferdigspilt.

Vennligst oppgi både ønsket lag og gamertag når dere melder dere på!

Diverse informasjon:

Regler:

Om forbindelsen blir brutt under en kamp så skal en ny kamp "arrangeres". Det vil si at en ikke begynner å spille før tiden og resultatet er det samme som da forrige kamp ble brutt.

Det gis én kamp karantene for rødt kort. Spillerne er selv ansvarlige for å rapportere om røde kort.

Det vil være 4 spillere i hver gruppe, og alle spillerne i gruppa møter hverandre to ganger. De to beste spillerne går videre til kvart-/semifinaler.

Om to lag har lik poengsum i et gruppespill avgjøres avansement på målforskjell og deretter eventuelt innbyrdes oppgjør. Om det forsatt skulle være likt avgjøres det på flest scorede mål.

Kvartfinalene trekkes tilfeldig hvor gruppevinnerne møter gruppetoerne. Spillere fra samme gruppe kan ikke møtes i kvartfinalene. Det spilles to kamper i kvartfinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer.

Semifinalene trekkes tilfeldig. Det spilles to kamper i semifinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer.

I finalen spilles det én kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer.

Om en kamp ikke spilles innenfor tidsfristen, og kampen(e) er av avgjørende betydning, vil jeg ta en avgjørelse basert på aktivitet i tråden om hvem som går videre. Det vil si at om en prøver å få spilt kampene, men motstanderen ikke møter opp, vil en ikke ryke ut. Jeg vil ta min avgjørelse på aktiviteten i denne tråden. Dvs. at jeg ikke tar hensyn til aktivitet på PM, MSN, Skype o.l.

Påmeldte spillere:

1. TomHel (Aston Villa)

2. Predacton (Arsenal)

3. petsky (Real Madrid)

4. Torstein92 (Arsenal)

5. eveant94 (Manchester United)

6. iNoiz (Inter)

7. fnats (Chelsea)

8. Riolars (Atletico Madrid)

9. Emils19911 (Real Madrid)

10. Mister Gnu (Bayern München)

11. UsualMrMuffy (Liverpool)

12. Mentisy (Manchester City)

Gruppene:

Gruppe A:

petsky

Predacton

UsualMrMuffy

Mister Gnu

Gruppe B:

TomHel

fnats

Emils19911

Mentisy

Gruppe C:

iNoiz

Riolars

eveant94

Torstein92

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal Classic og World XI være tillat da? Jeg mener det blir urettferdig, men hva synes dere?

Tror ikke det er mulig å spille med Classic XI online.

Det er vel mulig på urangerte kamper på PS3, men vet ikke hvordan det er på Xbox. Men du har et poeng, for det er kun rangerte kamper som gjelder.

Lenke til kommentar

garantert mulig på urangerte, men rangert er som du sier det som skal spilles. Kult med seeding, blir jo som en ekte turnering :D

gamertag: petsky

lag: Real Madrid (feig som jeg er)

På PS3 cupene, har dere startet på nye turneringer med en gang den forrige sluttet hver gang, eller har dere hatt litt pauser mellom? For det hadde ikke gjort noe hvis man hadde hatt 1 eller 2 uker pause mellom hver turnering for min del.

Lenke til kommentar

Steen har startet opp ny turnering allerede, uten at den forrige har blitt avsluttet enda. Tidligere har det vært et par uker mellom turneringene. Men det kommer nok til å bli en god del pause her også, for påmeldingen går ikke all verdens fort. Vi tar denne turneringen nå, og så kan vi ta en julepause etter det. Høres det greit ut? ;)

Lenke til kommentar

Ja, høres jo greit ut det. Tenkte bare at det ville bli litt vel mye hvis vi hadde turnering hele tiden. Men som sagt veit jeg ikke helt hvordan det har funket med dere på PS3 delen, og går man ut tidlig så føler man vel også at det ikke er så lang tid i mellom hver turnering.

Kongejobb du gjør btw Latias.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...