Vaktmester'n Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Dette er kommentartråden til - Vaktmester'n bygger HTPC. Endret 20. oktober 2010 av Vaktmester'n Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Ser tøft ut det der. Lykke til videre Endret 21. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Knalljobb! Smart å bruke tokomponentlim til å feste ting og tang, sveising av aluminium er et helvete (ikke at jeg har utstyr til det heller..). Gleder meg til å følge med Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nice Denne må jeg følge med på Gammel hw i den ja, har noen slike cpu'er liggenes her Lenke til kommentar
danny152 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 jeg personlig har blitt inspirert av denne worklogen selv så jeg skal legge meg ut på et lignende prosjekt selv. skal begynne sjekke oppi de el retur greier og slikt i dag eller no. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har selv blitt inspirert av denne, og har tenkt å lage htpc kabinett selv, men først må jeg bli ferdig med kassa jeg startet med Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Like prosjektet, har selv veldig lyst å lage en HTPC, men har ikke tid, utstyr og penger til det :\ Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Misunner deg nesten vaktmesterjobben, er en liten skrotnisse selv Fint prosjekt, lykke til! Lenke til kommentar
Vaktmester'n Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Takk for alle kommentarer. Det er hyggelig å se at andre blir inspirert av mitt lille (og trege) prosjekt Lenke til kommentar
danny152 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 blei ganske sur idag når jeg så en helt ny dvd det var bare brudd på strøm ledningen, som hadde vært lett å fikse men så jager de meg bort, på grunn av at de trodde at jeg bare skulle kødde med den. hadde bare tatt den hvis jeg ville hatt en ny dvd spiller kunne jo bare tatt og drite i de folka og tatt den . den lå i orginal esken med fjern kontroll. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Meget bra! Old to New! Like IT! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Morsomt prosjekt! Er du ferdig nå? Synes du skal legge ut noen "helhetsbilder", om du har mulighet til det Lenke til kommentar
Vaktmester'n Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Ja, jeg er ferdig rent teknisk. En sikkelig lakkering av hele boksen gjenstår, men jeg er avhengig av å lakkere utendørs og nå for tiden så er det litt vanskelig. Ihvetfall her i Oslo Jeg skal komme med noen helhetlige bilder snart. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ble bra. Er den ferdig da eller bare for nå ? Når det blir litt varmere burde du kanskje lakkert den enden du skjærte av kjølern svart. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Men med hovedkort med integrert skjermkort med HDMI ut, hvorfor putte inn et dedikert skjermkort? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Men med hovedkort med integrert skjermkort med HDMI ut, hvorfor putte inn et dedikert skjermkort? Mest sansynelig for å få litt mere kraft, eller flere skjermer. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Stilig!!! Antar du skal lakkere fronten sort ? Hvordan er støynivået på denne maskinen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nice! Hvordan er temperaturene inni kassa dA? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Mest sansynelig for å få litt mere kraft, eller flere skjermer. Tja, jeg dekoder alt av HD-materiale med on-board-kortet mitt, så det eneste som slo meg var spill, men det blir liksom litt polengløst med en CRT-tv. Ville heller lagt pengene i tv da. Men klart, kan jo hende kortet allerede var i hus. Uansett stilig at du gidder å jobbe så mye med et HTPC-kabinett, vaktmester'n. Artif at du bruker så mye ting du finner. Og jeg er hjertens enig i at det er vanskelig å finne noe ideelt HTPC-kabinett. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kommer det et bilde av pcen når den er ferdig ? Hadde hvert veldig kjekt å sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå