Gå til innhold

Wayne Rooney (Han blir! YEAH!)


Anbefalte innlegg

Vel dere har sikkert har fått med dere at Rooney vil bort fra United.

Han er en annen idiotisk tulling som vil dra fra klubben som har gitt ham alt. Jeg mener han er verre en Ronaldo. Hvorfor vil han dra?

Ingen er sikre på det, ikke en gang Ferguson. Men noen sier pga. at han ikke fikk spille fordi Ferguson mente han var skadet, men Ferguson har ikke hatt noen ordentlig krangel med ham og noen mener det er pga. det usportselige. Men jeg fatter ikke at han vil dra fra United selv om vil være i Manchester. Da går han sikkert til city for pengene eller til Real hvis de gir et bud for pengene og for at hans tidligere ordentlige lagkamerat spiller der. Men Rooney er en stor idiot om han tar det valget United fans ikke vil høre.

Det blir veldig skuffende.

Hva mener dere om saken?

Endret av TheWhiteShadow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

United skal i hvertfall aldri signere en gategutt fra arbeiderklassen i Liverpool igjen.

Håper at karrieren hans går rett i dass og at han fortsetter sitt elendige spill som han har hatt hos oss i sin nye klubb og blir benkesliter.

 

Sånn går det når man flakser rundt på byen og puler horer og lyver om kneskade. Du kødder ikke med Ferguson, da er det rett ut

Lenke til kommentar

Nesten verre enn Ronaldo?

 

Ronaldo ville bort i 2-3 år, og var hele tiden klar på at han en dag ville spille for Real - favorittklubben hans.

Det var derfor ikke noe sjokk at han dro avgårde - og betalingen var til mer enn plaster på såret.

Ronaldo var også konge i flere sesonger til tross for at han ønsket seg bort.

 

Rooney sa for et par måneder siden at han ville være i United resten av karrieren. Rooney har ikke akkurat overbevist i disse mnd han har ønsket seg bort fra klubben. Rooney har ikke en klubb han ønsker å dra til, han vil bare bort.

 

Om Rooney drar så blir han aldri tilgitt, det er langt lettere å tilgi Ronaldo som tross alt ga oss en god grunn og sørget for en god slump med penger.

Lenke til kommentar

En del av meg håper han drar til City og fortsetter "storspillet" der. Like greit at han drar dit og håver inn. Måtte klubben gå under når Uefa-reglene slår inn.

 

Ja, slik at han kan dra til City og bli til en stor rivil av oss og så score mot oss?? Han får heller dra til en annen klubb hvis han ikke kjøper seg ut av klubben og deretter gå til City.

Om han noen gang skulle angre og komme tilbake ville han nok ikke ha blitt tilgitt av de fleste United supporterne

Lenke til kommentar

For de som følger United, så har Rooney sluttet å score. Om han fortsetter i samme stil i City, må de gjerne kjøpe denne kvisen for £50M. Med 10 primadonnaer som alle vil spille på topp, så er det sikkert artig for manageren å ta ut laget. Tevez griner jo om han ikke får gå først inn på gressmatten på kamper.

 

Litt typisk hvordan Man Utd-fansen drar frem det negative i en stund som denne, men hvis nyheten hadde vært annerledes, at Rooney hadde signert livstidskontrakt og tatovert United-logoen i panna, da hadde alle fortalt historier og anekdoter om hvilken fantastisk fyr han er.

 

Hadde nyheten vært helt motsatt ville selvsagt tilbakemeldingene vært helt motsatt. Dette høres ut som piss fra en scouser.

 

Edit:

Beklager frustrasjonsinnlegg, men jeg er lei av at folk skal fortelle meg hvordan jeg bør reagere på at Rooney er utro mot alle som har tenkt en varm tanke om mannen.

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde nyheten vært helt motsatt ville selvsagt tilbakemeldingene vært helt motsatt. Dette høres ut som piss fra en scouser.

 

Edit:

Beklager frustrasjonsinnlegg, men jeg er lei av at folk skal fortelle meg hvordan jeg bør reagere på at Rooney er utro mot alle som har tenkt en varm tanke om mannen.

 

For det første, jeg er ingen scouser.

 

For det andre, Rooney har ifølge Unitedfansen alltid vært knall. Og det er strålende at man støtter opp om sine egne, men når slike artikler blir lagt ut på Uniteds norske hjemmeside, vel, det virker litt hyklersk. Dette var vel like negativt uansett om han hadde blitt i United eller ikke?

Lenke til kommentar

Det er ikke noen skam å bytte klubb slik som Ronaldo f.eks. gjorde det. Men Rooney gjør det helt respektløst. Ronaldo forklarte og man forsto at det ikke var fordi han mislikte klubben eller noen i klubben men fordi han ville videre og slik som Rooney bare kommer frem og sier at han vil bytte klubb høres ut som om han misliker og hater klubben helt plutselig.

Lenke til kommentar

Den artikkelen blir lagt ut etter det kom fram at han ønsker å forlate klubben. Skal vi fortsatt støtte en tulling som vil forlate oss uten å oppgi noen spesiell grunn? Vi støtter klubben, ikke enkeltspillere som er på vei bort. Noe annet ville vært hyklersk.

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så man må vente til en spiller forlater klubben før man sier noe negativt om spilleren, spesielt om han er klubbens kanskje viktigste spiller?

 

Jeg er Newcastlesupporter, og om Carrol er skyldig i det han nå er tiltalt for, håper jeg at han for straff som svir, fengsel og helvete om det så blir det. Jeg støtter ham som spiller på Newcastle, men klarer fint å se at han ikke er verdens beste person uansett hvor viktig han er for klubben.

 

 

Men, men. Skal ærlig innrømme at jeg har reagert lignende på saker i Newcastle før, så jeg er ikke det spott bedre på den måten. Og de fleste andre reagerer på samme måte. Men det er fremdeles veldig typisk.

Lenke til kommentar

Jeg reagerte på at du sa det var typisk at vi dro frem det negative i en slik stund. For meg er det like naturlig å fokusere på det negative med en spiller som drar, som at man fokuserer på det positive til en person i begravelser. Det har med hvordan man bearbeider skuffelsen/sorgen.

 

Om vi hadde satt oss ned og fokusert på Rooneys fantastiske fjorårssesong, samt konkludert med at han var legendemateriale, ville vi ikke sett fremover i dette tilfellet. United ser alltid fremover, og in Fergie we trust. Det som kanskje gjør enda mer vondt er hvor oppgitt og sliten Fergie så ut da han snakket om dette. Det er tydelig at Fergie har lite han kan gjøre. I andre tilfeller har det vært salg presset gjennom eller akseptert av Ferguson. Dette var tydelig en spiller Ferguson ikke ønsker å kvitte seg med.

Lenke til kommentar

Tja, ser ut som om jeg må moderere meg litt da. Dette er selvsagt en del av Fergusons plan for å få mer penger ut av Glazer og Gill til spillere. Vi har ikke råd til å miste Rooney, og nå må vi punge ut for å få litt kreativ kraft på midtbanen!

 

For å si som Brannfansen har sagt før:

Vi hatet deg så mye fordi vi elsker deg så høyt.

 

Jeg er langt mer optimistisk på at spilleren blir enn jeg var i morges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...