Markie_mark Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Heisann! Jeg har en canon 450d og jeg trenger stativ til macro og landskapsfotografering. Noen som har noen bra forslag innen en ikke så altfor dyr prisklasse? mvh Markie2k! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ikke altfor dyr prisklasse vil si omtrent 2000.-,billigere en det er det nok bare Velbon sherpa 600R som har fått relative gode skussmål. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjøp av fotostativ - Anbefalinger Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ikke altfor dyr prisklasse vil si omtrent 2000.-,billigere en det er det nok bare Velbon sherpa 600R som har fått relative gode skussmål. Hva får man for i et stativ til f.eks. 2000,- som man ikke får i dette da? Spør fordi jeg også er på utkikk etter et stativ, men som ikke trenger å være det mest avanserte! Lenke til kommentar
Markie_mark Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ikke altfor dyr prisklasse vil si omtrent 2000.-,billigere en det er det nok bare Velbon sherpa 600R som har fått relative gode skussmål. er det noe negativt å si om den? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Hva får man for i et stativ til f.eks. 2000,- som man ikke får i dette da? Spør fordi jeg også er på utkikk etter et stativ, men som ikke trenger å være det mest avanserte! Man kan få et stativ som er mer stabilt mot rystelser,solidere konstruksjon,kulehode,lettere/tyngre,mer kameravekt og bedre justeringsmuligheter. er det noe negativt å si om den? Har ikke eid et 600R selv,men de som har kjøpt det er relativt fornøyd i forhold til kvalitet/pris. Vil anbefale og lese linken som diZrupt0r har lagt med,mye godt som blir sakt der. Endret 19. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå