randda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Er ingen ekspertpert så jeg må høre med dere som kan dette. Vurderer denne ASRock http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10580312;c:100580 Kan man kjøpe en SSD-harddisk i tillegg for kjøre operativsystem/programmer på? Har klart å lese meg frem til at SSD er raskere. Ser at man kan gå inn å konfigurere selv, men dette blir jo dyrere hvis man legger til Blue-ray og ssd. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Til HTPC ser jeg ikke helt poenget med SSD. Vanlig bruksområdet er som medieavspiller, gjerne streamet over nettverk, og da er det ikke noe særlig å hente på bedre harddisk. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Poenget er raskere boottid, raskere start av mediacenter og at SSD er lydløs. Så vil påstå at SSD er perfekt for HTPC. Endret 17. oktober 2010 av obergeru Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har den maskinen, men uten blu-ray og ssd. Fungerer supert sånn som den er :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå