Dotten Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 http://www.na24.no/propaganda/article3003630.ece http://www.kampanje.com/medier/article5344521.ece Mediehuset Tek vil bestå av nettstedene: Tek.no, Teknofil.no, Hardware.no, Audiovisuelt.no, Akam.no, Digit.no, Amobil.no, Mobilen.no, Insidetelecom.no, Prissok.no, Prisguide.no, Bruktmarked.no, Gamer.no, Spillverket.no, Diskusjon.no og Innlegg.no Dette handler jo i høy grad om Diskusjon.no også. Hva er dine tanker om det nye mediehuset? 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 WTF, Gamer.no tilbake i samme selskap som resten av TEK?? Hvordan blir det med alle overlappende sider/tjenester? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Gamer.no tilbake ja. Den så jeg ikke komme. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hva skjer med de forskjellige sidene som har samme område? F.eks innlegg.no og diskusjon.no de er jo begge forumene for de 2 tidligere nettverkene? Det er jo nesten dobbelt opp, og det er jo ikke noe poeng i å ha 2 nettsider om spill osv osv. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 For tidlig å si, det kommer nok ut informasjon etterhvert Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Høres skummelt ut... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Det nye selskapet tar med seg alle ansatte og blir ventelig langt bedre rustet økonomisk sett. Det blir nå spennende å se hva det hele blir til Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bra saker, halve Tek-gjengen er jo gode gamle HW-hester og det samme gjelder for Mediehuset Digital. Blir jo nesten fristende å jobbe der igjen med så mange bra folk sammen igjen. Spent på hva som skjer med konkurrerende siter fremover da. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Blir spennende dette. Spent på hvor lang tid det tar før konkurrerende sider må redusere antall ansatte. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Nedbemanning er tiltenkt å skje via naturlig avgang står det i artikkelen (dvs. ikke erstatte folk som slutter). Alle ansatte får tilbud om å gå over i nytt selskap på like vilkår som i dag. Jeg tror de ansatte for det meste er veldig positive. Hva leserne og brukerne tenker om det hele, vel det må jo nesten dere svare på Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dette vil jo gjøre ting veldig mye greiere. Får bare håpe vi får se hyppigere oppdateringer. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Som jeg sa til Amund på Twitter, dette blir jo nesten for en reunion å regne! Ønsker dere alle lykke til, det blir spennende å se hva dere kan få til fremover. Lenke til kommentar
mads Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Som jeg sa til Amund på Twitter, dette blir jo nesten for en reunion å regne! Ønsker dere alle lykke til, det blir spennende å se hva dere kan få til fremover. Tror vi går en spennende tid i møte nå ja Skakke bli med du også da? ;-) Lenke til kommentar
mads Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Den offisielle pressemeldingen: http://eddamedia.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Content_5583&Content_5583=5598:17155::0:5580:1:::0:0 Mvh, Mads Lenke til kommentar
knatten Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Som jeg sa til Amund på Twitter, dette blir jo nesten for en reunion å regne! Ønsker dere alle lykke til, det blir spennende å se hva dere kan få til fremover. Tror vi går en spennende tid i møte nå ja Skakke bli med du også da? ;-) Hadde jo vært fristende å jobbe med (nesten) hele gamle gjengen igjen, men jeg har litt andre planer for tiden! Si fra neste gang det blir pils, så vi kan sladre litt! Lenke til kommentar
mads Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Som jeg sa til Amund på Twitter, dette blir jo nesten for en reunion å regne! Ønsker dere alle lykke til, det blir spennende å se hva dere kan få til fremover. Tror vi går en spennende tid i møte nå ja Skakke bli med du også da? ;-) Hadde jo vært fristende å jobbe med (nesten) hele gamle gjengen igjen, men jeg har litt andre planer for tiden! Si fra neste gang det blir pils, så vi kan sladre litt! Ligger du ikke i e-postlisten? Vi sendte ut klokken 13:00 Mvh, Mads Lenke til kommentar
knatten Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Si fra neste gang det blir pils, så vi kan sladre litt! Ligger du ikke i e-postlisten? Vi sendte ut klokken 13:00 Ser ikke slik ut, har jeg blitt kastet ut av det gode selskap? Hvem må jeg spandere pils på for å bli satt på lista igjen? Lenke til kommentar
mads Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Si fra neste gang det blir pils, så vi kan sladre litt! Ligger du ikke i e-postlisten? Vi sendte ut klokken 13:00 Ser ikke slik ut, har jeg blitt kastet ut av det gode selskap? Hvem må jeg spandere pils på for å bli satt på lista igjen? Meg! Send meg e-post, så fikser vi Mvh, Mads Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kanskje Prisguiden blir brukbar igjen da? Blir satser på en merge av brukerkontoer igjen da. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hva kommer til å skje med gamer.no og spillverket? Blir det slått sammen under gamer.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå