Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trykkfølsom skjerm 7-10" til bil

Jakke

Anbefalte innlegg

Hei! Da begynner tiden for å nærme seg da jeg skal bygge PC i bilen. Å bruke mus og tastatur som input er "out of the question", så jeg leter etter en LCD med touch.

7-10", jeg har ikke målt enda, men jeg kan se hva jeg får plass til, men da må jeg ha nøyaktig bredde, ikke tommer (orker ikke begynne med utregning av sida A, når jeg vet vinkel x er 90, lengde B er 7" osv).

Uansett, helst en så minimal skjerm som mulig. Den kan gjerne være litt tykkelse på, men den kan ikke ha for stor ramme rundt. Jeg føler ikke for å modifisere for mye på selve skjermen, da dette er dyrt utstyr for en som jobber deltid.

Alle forslag belønnes med som meget som et takk :) (jobber deltid vettø, kan ikke gi mer enn det^^,)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke koble på 3g-modem (evnt ICE, da de har grei dekning mer generellt enn Telenor), ikke ha skikkelig lyd (har man anlegg i bilen bruker man ikke innebygd lydkort), jeg er sperret til Apple og AppStore, og ramma på den blir for stor. Se i signaturen min, worklog. Siste side, der er bilde av midtkonsollen. Der hullet til CD-spilleren er kan man se at det er ramme på høyre og venstre side. Det er maks bredde, samt maks høyde.

I tillegg er iPad widescreen, som gjør det vanskelig. Og jeg ender uansett bare opp med slik som vist i linken fra Klikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...