Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Kjør på! Worklog: Prosjekt Autumn Racing Endret 7. oktober 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser ut som et stilig prosjekt, tror det kan blir morsomt å både lage og bruke. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Dere må gjerne komme med forslag til hvordan den kan bli den ultimate hybelvennen! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Legg link til prosjekt i førsteposten her, og helst legg link til både prosjekt og kommentartråd i signatur. Det beste hadde nok vært å få sveiset en ramme å feste stolen og alt i. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Har verken sveiseapparat eller lokaler til å lage en slik ramme, desverre.. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har et slikt oppsett selv. Der er det bare den samme rammen som disse playseats, som er montert oppå et hjemmesnekra podium.. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gleder meg til å se løsninger jeg kan tenkte utifra på mitt lille rom i huset ^^ Anlegget er sikkert greit det, z5500, er ikke det surround også, som er bedre, men dyrere også? (Mine innlegg) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Dette kan bli bra. Har lenge vært fristet til å bygge noe slikt selv. Du kan jo ta en titt på Scotty sitt prosjekt, Prosjekt: Bygging av en racing simulator! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har et slikt oppsett selv. Der er det bare den samme rammen som disse playseats, som er montert oppå et hjemmesnekra podium.. Har du et bilde av denne løsningen? @ekwathne: Har sett Scotty sin ja, men den blir nok for stor. Den ser bra ut, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har prosjektet stoppet opp? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Update 7.1, gått til innkjøp av Playseat den 16.11.10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå