Gå til innhold

Kjøp av "mediapc"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som du skriver så skal du ha en PC som du skal koble sammen med en TV. Høy WAF-faktor regner jeg med den må ha også. Da synes jeg den som er linket virker bra og burde kunne dra det meste. Men skal du ha litt bedre ytelse generelt sett så holder nok dessverre ikke budsjettet dit. Om du vill ha ett media senter som tål litt mer en bare og kikek på film med så burde du legge noen mer kroner i potten. Har selv en:

AMD Phenom x3 720, 4 gb ram, ATI 5750. Kjøles passivt med en ninja shyte mini, vapor-X kjøling på GFX i en Antec Fusion kasse (430).

Dette oppsettet er nok litt overkill men da har jeg ingen problemer med surfing, avspilling av filmer og kan faktisk brukes till en del spilling om så ønskes.

Lenke til kommentar

hvordan ser denne ut?

http://www.amazon.com/Gateway-SX2850-01-Desktop-Black/dp/B003N2OYN6

Gateway SX2850-01 Desktop PC comes with these specs: Intel Core i3-540 Processor 3.0GHz with Intel Hyper-Threading Technology, Windows 7 Home Premium, Intel H57 Express Chipset, 4096MB DDR3 Memory, Integrated Intel HD Graphics, 1TB SATA Hard Drive (Green Product - variable RPM), Multi-in-1 Digital Media Card Reader, High-Definition Audio Support with 5.1-channel Audio Support, 11 - USB 2.0, Keyboard and Mouse, 12.0 lbs. | 5.4 kg (system unit only), 1 Year Parts and Labor Limited Warranty with Toll-Free Tech Support, Registration/ Limited Warranty Card, Norton Internet Security Suite 2009 Trial

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...