reor Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har handlet endel hos Netthandel.no og er stort sett fornøyd med opplegg og kundeservice. De har et opplegg de følger og det er greit. Når det gjelder selve auksjonen hender det jeg får problemer med å legge inn bud ved at man ikke får det nye budet plassert i rubrikken innen rimelig tid. Kvaliteten på det som selges er stort sett bra, men noen jallaprodukter innimellom forekommer. På grunn av at returfrakt er dyrt har jeg sluttet med å kjøpe sko. Disse er stort sett små i nummerne og det er ikke alltid netthandel opplyser om forholdet. Her kan man kjøpe mye bra billig hvis man har litt is i magen og ikke blir grepet av "auksjonsbasillen". Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du mener vel kansje netthandelen.no? Har helt ok erfaring med dem iallefall, har aldri returnert noe da.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kundeservicen er veldig dårlig. Har sendt et par forskjellige henvendelser, og bare fått (standard) svar som ikke svarer på det jeg spør om. Ene gangen spurte jeg om et spesifikt produkt de hadde hatt inne tidligere, kom for salg igjen - det var ikke på nettsiden lenger. Får til svar hvordan jeg søker etter produkter. Jeg presiserer at produktet ikke ligger på nettsiden lenger, og lurer på om de kommer til å få det inn igjen. Får til svar at det vet de ikke, men de får stadig inn varer. En uke etterpå blir det nøyaktige produktet jeg spurte etter lagt ut for salg... En annen gang betalte jeg 1400 kr i porto (tunggods), men varene ble aldri levert (gikk over 20 dager, normalt 2-3 dager). Jeg ba derfor om å få refundert deler av portokostnaden. Får til svar at de beklager, og at jeg kan ta kontakte Posten for å avtale levering. Lenke til kommentar
reor Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Kundeservicen er veldig dårlig. Har sendt et par forskjellige henvendelser, og bare fått (standard) svar som ikke svarer på det jeg spør om. Ene gangen spurte jeg om et spesifikt produkt de hadde hatt inne tidligere, kom for salg igjen - det var ikke på nettsiden lenger. Får til svar hvordan jeg søker etter produkter. Jeg presiserer at produktet ikke ligger på nettsiden lenger, og lurer på om de kommer til å få det inn igjen. Får til svar at det vet de ikke, men de får stadig inn varer. En uke etterpå blir det nøyaktige produktet jeg spurte etter lagt ut for salg... Dette har også jeg opplevd. Virker som gruppen på kundeservice ikke har full oversikt over kommende auksjoner. Lenke til kommentar
reor Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Har noen erfaring med varmepumpene som netthandelen selger? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde vel egentlig holdt meg lang unna elektriske kompenenter fra Netthandelen. Har selv opplevd at en kaffetrakter exploderte når kona skulle sette den på, da var den 3 dager gammel. Hun fikk støt og ble svart oppover hele armen pluss litt sot i ansiktet. Tok bilder av dette og sende dette til Netthandelen, de viste ingen interesse for og rette opp i dette. Fikka aldri pengene tilbake eller en ny kaffetrakter. DÅRLIG... Hadde en proson 12" sub som ble kjøpt der også. Denne tok kvelden etter nesten 4 år, her får jeg heller ikke noe på garantien:( Har også kjøpt mye småelektrisk som har sluttet og fungert etter en uke, disse varene har jeg ikke klaget på siden kostnaden ikke var av et større beløp. Hadde holdt meg langt unna Netthandelen, de har en elendig service!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå