paradisgutten Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvaslags kort har du i lommeboken? Jeg har bigbitekort, bibliotekkort, platekompaniet kompiskort og vanlig visakort fra skandiabanken. Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Oi d er mange d:P Noen av de er Location menykort, Bankkort, choco bocco kaffekort, Helsekort, trumf, bigbite kort, Coop kort å masse flere;) Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Slik dere svindlere opperer nå ja Neida Har vel biblotek, gamestop og bank. -kort Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Visa, studentkortet, førerkorte, busskort og et par gavekort. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bankkort, student kort, busskort, coop-kort og en brilleseddel der styrken min står Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hehe, aner ikke hvorfor jeg gidder å poste her, men...ren kjedsomhet kanskje...? Anyway: Visa-kort, NAF/Mastercard, førerkort, NBBL-kort, donorkort, europeisk helsetrygdkort, forsikringsbevis, og DNBNor Assistanse "kort"... ...og jeg konstaterer herved at det trengs en opprydning etter ferien. Ikke så dum tråd allikevel, hehe. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Altfor mange. Visa, MasterCard, Coop, Båtførerbevis, Førerkort, Kolumbuskort (busskort), studentkort fra UiS, studentkort fra studentkortet.no, europeisk helsetrygdkort og EuroBonus. Pappkort: Nordea, frisør, lege, kaffekort og en drikkebong fra Radisson SAS. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bank og buss kort. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 - Kort for treningssenter - Europeisk helsetrygdkort - Kort som man måtte bruke for å printe ut ting på den forrige skolen min - Gavekort på 300kr som jeg fortsatt ikke har brukt - Skolebevis fra 2008 - Skolebevis fra 2009 - DnB NOR Visa - Busskort - DnB NOR Visa Electron - Øvelseskjøringsbevis Det var vel det jeg kunne finne på akkurat dette tidspunktet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Coop-kort, tippekort, visittkort til advokaten, busskort samt pass i jakkelomma. Har ikke lommebok. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Førerkort, tippekort, coop-betalingskort, statoil-mastercard, bankkort, falkenkort, coop-medlemskort, trumfkort, adgangskort til jobb, brilleseddelkort, visa-gavekort, bingokort, videoverden-kort, gavekort steen og strøm, flexi-visakort, siba-kort, medlemskort bilajrdklubben, lånekort bibliotek, gavekort ikea, kinokort, mors tippekort. De 5 første ligger i egen kortholder, men resten ligger i lommeboka. Har likevel alt med meg til en hver tid Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 - Førerkort - Flexuskort - Bysykkelkort - Bankkort - Europeisk helsetrygdkort - MetClub-medlemskort - Buddha Biljard stamgjest-kort Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Visakort og diverse bonger fra MC-party. Endret 8. oktober 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Bankkort, helsetrygdkort, lånekort for film og bibliotek, sertifikat og skolebevis. Endret 8. oktober 2010 av Ishq Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Busskort Spenstkort Bankkort Europeisk helsetrygde kort Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Øvelseskjøring-bevis, Skolekort, et gavekort på Steen og strøm, PIN og PUK til mobilen og diverse PC-klister. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 I mi lommebok har eg VISA bankkort, treningsenterkort, busskort, jobbkort og russekort hehe. Heldigvis ikke kredittkort. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 -Visa -Europeisk Helsetrygdkort -Busskort -Varme arbeider-sertifikat -Game-bonuskort -Lift-sertifikat -El&IT medlemskort -Bibliotekkort -Øvelseskjøringskort -Reiseforsikringskort Over halvparten av de har dukket opp siden sommeren Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Visa Bysykkel Flexus Lappen Spar ess Kinogavekort Studentbevis + semesterkort Bibliotek Burgerkingrabbatt (kinobillett) Mye man drar rundt på altså ... Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Mastercard Visa Gullkort AR Data fordelskort Game Bonuskort Mitt gamle russekort 2 stk Narvesen kaffekort (Stempel) Har en del lapper også, men det er privat:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå