Gå til innhold

Noen tips til hva man burde gjøre i london?

rotama

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk hvertfall tatt en tur innom Harrods og Madam Tussads. Anbefales virkelig!

Var også en tur oppe i Tower Bridge, en herlig utsikt. Dette er noe jeg virkelig anbefaler.

Tower of London var greit nok, kanskje ikke akkurat min ting.. Men anbefaler det for folk som liker å se litt på "gamle" ting, torturmåter, bygg, kroner ogsånt fra forskjellige konger og dronninger osv.

Tror faktisk ikke jeg gjorde så mye mer der, bortsett fra shopping som tok en god del tid :)

Lenke til kommentar

London Dungeon var litt kult.

Har vært på London Dungeon to ganger. Synes det er et morsomt avbrekk i London-ferien og kan anbefale dette til samtlige (untatt gravide og folk med epilepsi).

Var en kar med epilepsi med på tour-gruppa vår som gikk i dørken pga de flimrende lysene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis du tar på deg litt pent tøy og stikker innom Tower 42 kan du muligens få lov til å stikke opp i toppetasjen (det er den høyeste bygningen rett ved siden av "lavalampa"). Det er en bar oppi toppen som heter Vertigo 42. NYDELIG panorama utsikt over hele byen, skikkelig godseter helt inntil ruta + servering av shampis. Det er kun åpent på hverdager, men anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...