rotama Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg drar til london på onsdag og lurte på om noen visste hva man virkelig burde besøke eller gjøre der på en uke Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 nå er det sikkert for sent men du bør iallefall få med deg Imperial war museum. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Ta den gule bussen med The Orginial Tour, dra på Harrods og spise på god restaurant? EDIT: Oops ja. Kanskje til inspirasjon til andre som skal dra! Endret 25. november 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har rotama en tilbakemelding på hva h*n gjorde i London? Lenke til kommentar
rotama Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Fikk hvertfall tatt en tur innom Harrods og Madam Tussads. Anbefales virkelig! Var også en tur oppe i Tower Bridge, en herlig utsikt. Dette er noe jeg virkelig anbefaler. Tower of London var greit nok, kanskje ikke akkurat min ting.. Men anbefaler det for folk som liker å se litt på "gamle" ting, torturmåter, bygg, kroner ogsånt fra forskjellige konger og dronninger osv. Tror faktisk ikke jeg gjorde så mye mer der, bortsett fra shopping som tok en god del tid Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Var i London for en uke siden og en dag var jeg skikkelig turist med heldags guidet rundtur i England, bare slappet av og fikk de historiske godbitene servert på sølvfat. Hadde en fantastisk guide som lagde eventyr av alle historier og hadde treffsikker engelsk humor. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 London Dungeon var litt kult. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 London Dungeon var litt kult. Har vært på London Dungeon to ganger. Synes det er et morsomt avbrekk i London-ferien og kan anbefale dette til samtlige (untatt gravide og folk med epilepsi). Var en kar med epilepsi med på tour-gruppa vår som gikk i dørken pga de flimrende lysene. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvis du tar på deg litt pent tøy og stikker innom Tower 42 kan du muligens få lov til å stikke opp i toppetasjen (det er den høyeste bygningen rett ved siden av "lavalampa"). Det er en bar oppi toppen som heter Vertigo 42. NYDELIG panorama utsikt over hele byen, skikkelig godseter helt inntil ruta + servering av shampis. Det er kun åpent på hverdager, men anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 fikk du med deg Hamley's da? Lenke til kommentar
rotama Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 fikk du med deg Hamley's da? Var en luten tur innom, men var der ikke særlig lenge. heh Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Drar over om knappe to uker. Noen som har pubanbefalinge, gjerne med en begrunnelse? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ye Olde Cheshire Cheese, Fleet St. Snart 500 år i drift, med Mark Twain, Tennyson og Churchill blant tidligere gjester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå