Gå til innhold

  

24 stemmer

  1. 1. Tror dere at dette nettspillet kan bli bra?

    • Ja!
      3
    • Nei!
      21


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Før jeg ble utestengt var jeg på freak.no, men jeg har fremdeles lyst til å gjennomføre dette prosjektet, selv om jeg er utestengt.

 

Det jeg har fått gjort nå, og det jeg kommer til å gjøre (fremgangsmåten), ligger ute på nff-spillet.denfinesiden.zaprimus.org (denfinesiden.zaprimus.org er forresten min hjemmeside).

 

 

Kommer med mer info om hvordan jeg får laget det ettervært utover nå.

 

 

 

Ps: hvis det er noen med JavaScript erfaringer, og som har lyst til å hjelpe til, så er det fint, post i kommentartråden.

 

Kommentartråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1264615

Endret av herdon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Først av alt må du nesten forklare for utenforstående hva ditt prosjekt går ut på. Det står absolutt ingen ting på siden din...

 

Må bare først si at kommentarer skal i kommentartråden, mens det bare er jeg (pluss folk som er med) som får skrive her.

 

Kommer med mer info i morgen.

Endret av herdon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det dette prosjektet skal inneholde: chatte-system, noe aktivitets-opplegg (ikke med andre enn en selv), og noe mer.

 

 

Chatte-systemet blir det man bruker som furum-delen med det++.

 

Aktivitets-opplegget blir da for eksempel noen spill i spill-avdelingen og noe annet andre steder.

 

 

Dette er som en litt annerledes forum-sted for brukere som er på nFF.

 

Det blir sånn at brukere må registrere seg hos meg (altså på nFF-spillet), men de SKAL være registrert på nFF (freak.no).

 

Husene i spillet er hver en kategori på nFF (freak.no).

 

 

 

 

 

Kanskje jeg også kan lage noe lignende for diskusjon.no :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Spesielt interessert i hvordan du skal sjekke om folk er medlem på forumet når du selv er utestengt, samt hvordan dette er et spill, hvem som gidder å hjelpe deg og hvorfor skal man spille spillet når man like gjerne bare kan gå på forumet? Skjønner kanskje at du ikke kan det og prøver å finne en erstatning, men det blir jo mindre logisk da du begynte med dette da du fortsatt hadde tilgang på nff. Lykke til!

Endret av flexd
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...