Svar Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Objektiv: Nikon 105mm Macro F/2.8 Deltakernivå: Entusiast Utstyr: Nikon D300, SB900, 2*SB-R200 ved behov Endret 30. september 2010 av Svar Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Da var jeg i gang Sent hjemme fra jobb, mørkt ute, så da blir det bruk av det provisoriske studioet. 1.Oktober: Gresset er altid grønnere på den andre siden: Endret 2. oktober 2010 av Svar Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fin bruk av dybdeskarphet - ble en intim, liten stemning. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fin bruk av dybdeskarphet - ble en intim, liten stemning. Helt enig med Trondster her. Lenke til kommentar
SR-L Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hehe, dette var bra, både fotografisk og "storyline". Ga meg en god start på dagen:) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tight og fin crop, fokus sitter som et skudd. Et ekstra pluss for historien selvsagt. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk for kommentarene folkens 2.Oktober Skotland vs Irland: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Whisk-e-e-e-e-e-ey! Morsomt! Bonuspoeng om du også får et bilde med snakkebobler som er klippet ut og er med på bildet. Ikke lett, men veldig gøy! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Analoge snakkebobler er nok en god ide. Tror det vil løfte bildene et lite hakk. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette ser ut til å bli en morsom tråd å følge med. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 3.Oktober Andestek? Kansje ikke så morsomt, men jeg kom på en liten serie jeg vil starte med først i morgen, så da ble det ett litt avbrekk i dag. Prøvde meg på å gjøre boblene mer gjennomsikig, fungerer det noe bedre? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Klypp dei ut i papir og fest dei med nåler. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Andestek? Jeg lo. Den ser virkelig ut til ikke å ville bli stekt. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Andestek? Jeg lo. Den ser virkelig ut til ikke å ville bli stekt. eller, kylling lasagne. Bilde för lessis 3. oktober bilde. ;~) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Morsom vri med tekst-bobler. Tror nok, som Noggie, at anda endte i lasagne-gryta. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Da prøver jeg meg med analoge bobler, men digital tekst (ellers hadde ingen forstått hva det står ) 4.Oktober Svensk wisky, del1 Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ikke kommet saa langt at jeg har prøvd den svenske, tror jeg. Pokker, av og til vanskelig aa huske. Japansk whisky overrasket positiv. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Litt på overtid med å legge ut, men bildet ble ihvertfall tatt på rikig side av kl 00:00 Hadde besøk i kveld, så da ble det litt sent. 5.Oktober Svensk Wisky, del2: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Litt på overtid med å legge ut, men bildet ble ihvertfall tatt på rikig side av kl 00:00 Det er ingen krav om at bildet skal legges ut samme dag som det tas - så lenge du legger de ut i "rimelig tid". Jeg gleder meg til fortsettelsen av historien om gul og hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå