Xanman Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Månedens Arsenal-spiller: September Frist: 02. 10. 2010 16:00 Nominerte: 4. Cesc Fábregas 29. Marouane Chamakh 6. Laurent Koscielny 19. Jack Wilshere 8. Samir Nasri Tidligere kåringer: August: Theo Walcott - 14 stemmer Tomas Rosicky - 3 stemmer Regler: Det er kun lov til å stemme på én spiller. For å stemme skriver du navnet på den du mener har vært månedens beste spiller i et innlegg. Begrunn gjerne stemmen din. De fem alternativene er det i utgangspunktet jeg som velger ut, men dere kan gjerne komme med innspill om dere mener at det er andre som fortjener å være nominerte. Alle lags supportere har lov til å stemme. Endret 30. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Wilshere får min stemme. Han har vært en strålende vikar for Cesc, og blir bedre for hver gang jeg ser ham. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Soleklart Wilshere. Har spilt fantastisk. Endret 30. september 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Min stemme går også til Wilshere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg avstår fra å stemme. Ingen har vært gode i september. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Wilshere! Jeg avstår fra å stemme. Ingen har vært gode i september. SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Wilshere får min stemme. Han har vært en strålende vikar for Cesc, og blir bedre for hver gang jeg ser ham. Støttes. Gleder meg å se fremgangen til Wilshere. I løpet at noen år tror jeg han er nøkkelspiller for Arsenal. Blir fantastisk! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Chamakh (Kunne lett sagt Almunia før kampen mot West Brom) Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ingen poll? Stemmer på Chamakh. Ærlig talt så har ikke Wilshere vært så god sett med nøytrale øyner. Mtp. alder og erfaring har han vært meget god. CEsc har ikke fått nok spilletid. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Som sagt i førstepost, tar vi stemmene per post, med mindre dere mener noe annet. Da får vi flere begrunnelser og mer diskusjon, Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Må vel bli Wilshere. Nasri fortjener også en stor pluss i boka ettersom han var den eneste som var våken i helga, men Wilshere har herjet i alle de andre kampene. Gleder meg til å se om han starter på brua. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Får meg sto det mellom Nasri og Wilshere. Wilshere fortsatter å overraske oss og Wenger, og har et utrolig talent. Nasri fortsetter fremgangen før skaden. Min stemme går til Wilshere, fordi han har vært veldig god i alle kampene han har spilt. Gutten har teknikk og muskler !! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Jack Wilshere - 7 Marouane Chamakh - 2 Jack Wilshere vinner soleklart, både her og på Arsenal.com. Fullt fortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå