Wendelinho Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Gutt 15. Overskriften sier det meste. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Begynn å jobb Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 følg med i timen i stede for å sitte på diskusjonsforum 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Bli eldre. 2 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Oppføre seg voksen. Ærligtalt, om hvordan du ser ut kommer helt av gennetikk og samfunnet (klær, mote..) Hvordan du blir i hodet, om du blir voksen den veien kommer helt av hvordan samfunnet former deg. Havner du i et barnselig miljø, så vil du klart utvikle deg den veien. Havner du med gamle svisker, vil du bli mer voksen i hue. I hvertfall ta til deg kunnskap. Les mye, lær mye og du vil se verden anderledes. Er selv 15 år. Hvem hva er det egentlig du har lyst å bli mer voksen på? Er jo tross alt en grunn for at du er 15 år og ikke voksen. Lenke til kommentar
Populært innlegg fiskebollebiff Skrevet 28. september 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Begynn og bruk hatt. 10 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Kle deg på en mer pen måte enn fjortizer flest. Snakk skikkelig. Og slutt med fjortizspråket. Skjønner dog ikke hvorfor du vil bli eldre. Ungdomstiden er en tid som er fantastisk å se tilbake på. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 OBSOBS!!! Skaff deg en koffert! 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Med masse papirer i. Bare ta noen tomme A4 ark fra skolen 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Frakk og monokkel hjelper jo det også. 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Ikke glem og røyke pipe heller. 2 Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Tenker på oppførsel. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Hva er problemstillingen din? Er det vanskelig å være høflig, bruke godt og reflektert språk, snakke i beleilig tid, og lignende? Slike karakteristikker definerer en voksen oppførsel, etter min mening. Er ikke så vanskelig som man tror. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Hvorfor skal du absolutt bli mer voksen? Som 15-åring? Ingen liker veslevoksne kids... Jeg er 17 og er megabarnslig (når det passer seg) og jeg bekymrer meg ikke for å være voksen og moden 24/7. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Du er 15 år, du skal ikke være voksen. Du skal være ung og dum Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Du kan jo også mate duene i parken, eller spise kamferdrops. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 du hadde hvertfall virket litt mer voksen om du hadde tatt noen beslutninger på egenhånd, istedenfor å spørre på et forum om hver eneste avgjørelse du har i livet ditt. gjør oss alle en tjeneste og slutt å poste flere poster på dette forumet.. 8 Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Nei. 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Så gjør oss alle en tjeneste og lag mer utfyllende førsteposter hvor du faktisk beskriver PROBLEMET ditt, hvis du i det hele tatt har noe. Og når du får svar, så ta heller inn over deg svarene du får. Og om noen faktisk kommer med en konkret løsning på problemet ditt, så slutt å lage mer ut av det enn det er. Slik er det nemlig i din forrige tråd, og selv for folk som bare ser på tråden er det irriterende. Det er meningsløst at den forrige tråden din bare fortsetter og fortsetter. ___________________________ On topic: Nå svarte du nettopp Nei på posten til Ishq, James Whistler, Fiskebollebiff og kammizez SAMTIDIG ... Du svarte enkelt: "nei." til FIRE svar som du har fått. Slik tolker jeg det fordi du ikke satte noe svar i quote. Du bare sa nei. Det tolker jeg som at du på en svært barnslig og lite voksen måte [hint, hint. dette har relevans til tråden] nekter å høre på noen av svarende du får. Man kunne skrevet doktoravhandlinger av svarene du får, men alt du sier er: Nei. OG DU GIDDER JO IKKE Å DEFINERE HVA DU LEGGER I ORDET "VOKSEN"!! Det å være voksen går ut på titusenvis av ting: - Hormonene i kroppen din - Skjeggvekst - Modenhet - Mengde kjønnshår - Evne til å løse problemer - Hvor mye kunnskap du har - Å oppføre seg riktig Det går i det uendelige. Du kunne like godt spurt: "Hva tenker jeg på nå?" Det er fordi du kommer med et spørsmål som har et uendelig stort antall aspekter ved seg. Hvis du gidder å si noe annet enn dine standardsvar (slik som "nei" "noen positive kommentarer snart?" og så videre) og faktisk bryr deg om at folk gidder å svare i tråden din, så vil jeg mene at du har blitt mer voksen. Endret 28. september 2010 av Norvegisk 8 Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hvis du ikke allerede oppfører deg som en voksen, så burde du ikke gjøre det. Ikke strid mot din naturlige oppvekst. Du blir voksen etter hvert. Jeg er som regel ganske voksen av meg i oppførselen (har fremdels en syk sans for humor da), men det har kommet naturlig. Jeg valgte ikke å endre meg... Og... hvorfor vil du bli voksen? Tror først du skal tenke på å bli mer som en voksen her på forumet Endret 28. september 2010 av Vikestart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå