-Night- Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) OneCall ser ut til å gå bra om dagen om de har marginer til noe slikt. enten det eller er alt annet fra andre latterlig overpriset.... Håper bare de kommer med enda ett fribruk abo til en fornuftig pris etter nyttår :=P etter jeg fikk min galaxy har jeg økte dataforbruket noen par ganger hihi Med Gavepakka får du fri mobilbruk ut året for 199 kroner! Kun 199,- i etableringsavgift Ingen månedsavgifter Du betaler ingenting for å ringe Du betaler ingenting for å sende SMS og MMS Du betaler ingenting for bruk av data Det er ingen bindingstid på abonnementet. Fra og med 1. januar 2011 videreføres ditt abonnement som Folkepakka, eller annet valgfritt One Call abonnement dersom du gir oss beskjed om dette. https://www.onecall.no/abonnement/gavepakka.php Jeg har vertfall byttet... Veldig bra tiltak OneCall <3 Endret 28. september 2010 av -Night- 5 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Ganske bra, nå blir nyttårsaften en liten nedtur De kommer ihvertfall til å tjene på folk som bruker spesialnumre som til NAV f.eks. Kanskje på tide å si opp mobilt bredbånd fra Telehor da, er jo bare å bruke mobilen med sin hotspot-funksjon. Endret 28. september 2010 av WarpX Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Tenkte det samme. trenger mobilt bredbånd en periode.... Problemt er at man må overføre tlf. :/ Har man binding på kontant kort man kjøper på frx mix / 7/11? kjøpe et sånt og ha mobilt bredbånd en stund Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dette er jo et helt sykt tilbud!! 199,- for mobilbruk resten av året? Er jo nok av hundrelapper, kanskje tusenlapper å spare her!! Jeg hiver meg rett på denne hvertfall! http://www.onecall.no/abonnement/gavepakka.php Lenke til kommentar
Adleman Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Da var denne bestilt både til meg og fruen, takk for tipset Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Blir det konkuranse da? Hvem kan bruke mest data / ringe mest / sende flest sms Lenke til kommentar
jic Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Blir det konkuranse da? Hvem kan bruke mest data / ringe mest / sende flest sms Hentet fra vilkår. For å sikre at alle våre kunder opplever tilgang til og god ytelse på datatjenesten, forbeholder One Call seg retten til å begrense overført mengde data når bruken overstiger 5 GB i løpet av en kalendermåned. Begrensningen i hastighet vil gjelde i maksimum 30 dager. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Blir spennende å se om dette er noe de faktisk gjør, eller om det bare er noe de forbeholder seg retten til å gjøre... uansett synes jeg jo det er helt sinnsykt billig! Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 http://mobilen.no/wip4/199-for-all-mobilbruk-ut-aaret/d.epl?id=46771 Lenke til kommentar
Nok Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det va jo knall bra tilbud! Har slått te på den nå...Nå må bare nokia få send ut N8 så eg har ein god mobil å bruke! Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hadde Abb fra One Call fra før,men fikk endret det til gavepakke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 One Call benytter ser av eget nett i Oslo blant annet. Hvordan er dette med de som har 3G aktivert på telefonen? Vil de fortsatt nyte godt av Telenor's dekning? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har One Call og bor i Oslo, og jeg kan fritt velge mellom Telenor, Netcom og NwN. Både med og uten 3G. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har One Call og bor i Oslo, og jeg kan fritt velge mellom Telenor, Netcom og NwN. Både med og uten 3G. Haha Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har One Call og bor i Oslo, og jeg kan fritt velge mellom Telenor, Netcom og NwN. Både med og uten 3G. Sikker på at du kan bruke NetComs nett? De har ingen roamingavtale med NetCom lenger. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Uff så lenge å vente for aktivering, helt til 8. oktober Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Solgt inn abonnementet til flere bekjente i dag, så tror de vil få en del kunder på dette. Mange vil nok bli etter nyttår også vil jeg tro, så lurt av OneCall dette. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kan jo nevnes at jeg byttet til Onecall idag når jeg så tilbudet. Ikveld ble jeg oppringt av min nåværende operatør som tydeligvis ble "tatt litt på senga" av dette. De kunne tilby meg samme tilbud pluss garanti på at de skulle være billigere en OneCall etter 1.januar! Så her blir det nok en liten priskrig! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kenney87, hvilken operatør var dette? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kan jo nevnes at jeg byttet til Onecall idag når jeg så tilbudet. Ikveld ble jeg oppringt av min nåværende operatør som tydeligvis ble "tatt litt på senga" av dette. De kunne tilby meg samme tilbud pluss garanti på at de skulle være billigere en OneCall etter 1.januar! Så her blir det nok en liten priskrig! Ka operatør er det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå