Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - tomsi42 - 45mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Bruker: tomsi42

Objektiv: Panasonic Leica 45mm f/2.8 Macro

Deltakernivå: Entusiast

Annet: Litt makro og litt annet

Må jo lufte ny-investeringen ...

Benytter sjansen (har litt internet ikveld) å poste denne nå - det er usikkert om jeg kan starte festen før 3. eller 4. oktober da jeg har kommet hjem.

Edit: Lykken har stått meg bi, og jeg har kunnet starte fra dag 1, og da må man jo melde seg på som entusiast.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk du hjem med de skoene :!:

Fint med sort hvitt....prøvde med mitt objektiv jeg også, fikk tipset av Helena, det blir bra.

Det er heldigvis ikke mine sko - været fristet ikke til barbent vandring i gresset :)

45mm-en kommer til å være en trivelig kompanjong i oktober.

Lenke til kommentar

Hei, godt du kom deg helt hjem til slutt!

Kul start med dystopisk bilde til munter melodi, og Sivinesundbildet svinger, enda så mange rette linjer det har! :thumbup:

Joda kom meg hel hjem. Bruen er forøvrig den ved Uddevalla ;) Har flere ganger prøvd å få til et bra bilde av den.

Glimrende start… skal du kjøre hele måneden i 1:1 format og svart hvitt?

For det meste, ja. Men vi skal ikke se bort i fra at det kommer en eller annen avviker.

Skoene er min favoritt så langt, men jeg har prøvd å ta bilde via speilet på en bil i fart selv noen ganger og jeg har aldri fått det så bra til så du gjorde her.

Prøv med 50mm neste gang. Som passasjer, vel å merke.

Lenke til kommentar

1. Et skikkelig Tomsi'sk bilde med brillefin komp.

2. Bike attitude, he he.

3. Virkelig flott. Spesielt effekten med at vaierene speiles i bilen.

Bra du kom i gang i tide da, så får vi se hvor lenge du holder ut med kvadratisk s/h.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Strengt tatt var det vel veien mellom deg og avreisestedet, ikke veien hjem, på stadiet bildet ble tatt, eller spiller logikken meg et puss? :D

Strengt tatt har du helt rett. Men bilen kjører i den riktige retningen, og det var det som var viktig for meg :)

Lenke til kommentar

Strengt tatt var det vel veien mellom deg og avreisestedet, ikke veien hjem, på stadiet bildet ble tatt, eller spiller logikken meg et puss? :D

Strengt tatt har du helt rett. Men bilen kjører i den riktige retningen, og det var det som var viktig for meg :)

På det tidspunktet har jeg forstått at det viktigste vel var at bilen kjører... :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...