asad Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Spillet lanseres offisielt imorgen. Jeg bestilte mitt eksemplar fra cdon.com , litt usikker på om det havner i postkassa mi innen jeg kommer hjem ikveld. Noen som allerede har fått det / klart å aktivere det via steam? Gleder meg noe vanvittig til å spille civilization igjen Beste strategispillet jeg har spilt, uten noe i nærheten engang. Jeg frykter at det ligger i postkassa , men at jeg ikke får aktivert det før imorgen. ^^ Endret 24. september 2010 av asad Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 ser steam skilter med at det åpnes om 11 timer. gidder ikke kjøpe det gjennom der da det koster alt for mye, så man må vel vente til i morgen uansett. *gleder seg* Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 jeg fikk min collector edition i dag fra platekompaniet, så jeg skal kose meg i kveld :!: Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 jeg fikk min collector edition i dag fra platekompaniet, så jeg skal kose meg i kveld :!: Du må registrere det på steam og steam nekter såvidt jeg har skjønt å låse opp spillet før i morra uansett, sååe :!: Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Gleder meg sinnsykt, "desverre" begynner freshmens week for meg i morgen, så det blir nok lenge til til gamingen kan begynne Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) jeg fikk min collector edition i dag fra platekompaniet, så jeg skal kose meg i kveld :!: Du får si ifra om det var verdt det å punge ut 700kr for den pakka der, vurderte det selv, men det ble bare for dyrt. Dette kommer til å bli genialt. Civ 2 hadde jeg det uendelig morsomt med, og grafikken der var jo på minecraft nivå. Civ 5 kommer til å gi meg mange søvnløse netter. Det får ca 9/10 i alle reviews jeg har kommet over og! Edit: http://www.gamespot.com/pc/strategy/civilizationv/review.html?mode=web&tag=scoresummary%3Bcritic-score Endret 23. september 2010 av asad Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kjøpte DE versjonen på steam, brukte 6 timer på og laste ned pre-loaden i går på en 20mbit GEt forbindelse Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ritkignok liker jeg Civ-serien ganske mye. Men jeg kjøpte spillet over Steam i vanlig utgave. Jeg digger Behind The Scenes uansett hva det skal være, og foretrekker Extended Edition på filmer der hvor det er mulig. Men vanlig utgave her, altså. Jeg tror de åpner spillet kl 00:00 eller 01:00. Det står sånn ca. tider på forskjellige steder. Jeg har satt opp en event i Google Calendar, så jeg er forberedt Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Ritkignok liker jeg Civ-serien ganske mye. Men jeg kjøpte spillet over Steam i vanlig utgave. Jeg digger Behind The Scenes uansett hva det skal være, og foretrekker Extended Edition på filmer der hvor det er mulig. Men vanlig utgave her, altså. Jeg tror de åpner spillet kl 00:00 eller 01:00. Det står sånn ca. tider på forskjellige steder. Jeg har satt opp en event i Google Calendar, så jeg er forberedt Jeg ser ingen annen utvei enn å legge meg tidlig HVIS jeg har fått det. Ellers blir det 0 søvn på meg i natt. Jeg ser fram til det nye slåssystemet, uten "stacks of doom" som gjør at man må tenke mer strategisk i forhold til terrenget. Helt utrolig. De tok verdens beste strategispill, og gjorde det enda bedre Jeg hadde håpa på en slags oppdatert versjon av Civ 4 , egentlig. Eneste negative er at de tvinger folk til steam shitten.Minus til Cid på det området der! Endret 23. september 2010 av asad 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 personlig så synes jeg steam er helt ok sett bort fra de umenneskelige prisene de oppererer med. finfin måte å samle spillene på. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har ikke prøvd så mye CIV før, har bare spillt 1eren litte grann. Er vanskelig å legge det fra seg når man først har starta på en runde. "Just one more turn......" Hadde allerede bestemt meg for å kjøpe 5ern når den kom, og demoen gjorde meg enda sikrere. Gleder meg abnormt mye. Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Fikk spillet i posten i dag, og hadde avlyst hele dagen, og lagt alt til i morgen, for å spille i hele dag. Før jeg fant ut at det er låst via Steam siden det ikke kommer ut før i morgen. Faen. Er det ingen måte å få det activated gjennom steam før tiden? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kjøpte just digital special edition gjennom direct2drive for den nette sum av 332.54 kroner. Man får et 5$ avslag der ved å bruke enten koden PAX eller THANKYOU, bare et lite tips. Preloader nu. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) når man handler gjennom direct2drive, blir spillet flettet inn i steam da? edit:fant ut at det gjør det Endret 23. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) men får jeg ikke til å kjøpe det når jeg får opp denne beskjeden? Error: Sid Meier’s Civilization V Digital Deluxe Edition is Country restricted on your IP. edit: eller betyr det at jeg kun får til å spille det så lenge jeg befinner meg i det landet jeg er i når jeg kjøper det? Endret 23. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tenkte å laste ned demoen til Civ V, helt til jeg fant ut at den er på Steam. Da ble den ganske kjapt droppet. Kanskje like bra at jeg ikke har kjøpt fullversjonen ennå. Dessuten kommer jo Guitar Hero: Warriors of Rock i morra, så da blir jeg opptatt frem til Rock Band 3. Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Fikk det idag da. Første gangen i mitt liv at jeg holder et spill i hånda, og kan ikke spille det. Føler meg irritert. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 MÅ innrømme at jeg virker litt fascinert av dette spillet, konseptet virker litt kult, skal prøves iaf, selvom jeg ikke har prøvd noen av de andre. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har kjøpt Civ 4 i denne anledning og har blitt utrolig forelsket, gleder meg enormt til Civ 5. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Får Special Edition på lørdag (håper jeg), Komplett klarte ikke å sende ut spillet før i dag ved halv to tida, litt skuffa men men. Skal jobbe seinvakt på freddan uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå