Gå til innhold

CC: 22.09.10 - Liverpool v Northhampton

Varmo

Anbefalte innlegg

Det ventes store utskiftninger i forhold til laget som møtte United. Det er bekreftet at Wilson og Jones vil få sine offisielle debuter fra start. Undertegnede håper også på å få se Shelvey i løpet av kampen.

Avspark kl. 21

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd Wilson må debutere som venstreback. Hadde egentlig likt å sett han spille midstopper sammen med Agger, men forståelig siden Kyrre trenger kamptrening.

Laget (Ifølge Djphal på RAWK):

Jones

Kelly Soto Agger Wilson

Pacheco Spearing Lucas Jovanovic

N'Gog Babel

Ifølge mange er Suso med i troppen, hadde vært kult om han kom innpå. :)

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Laget også bekreftet av RH iflg .no, så ser ok ut. Gøy med Kelly, Wilson og Pacheco fra start.

Ser på kveldens kamp som en ren overkjøring, men det bryr meg midt i arslet om vi taper, selv om ligacupen kan være en av våre få sjanser til Europacup neste år (vinner ligacup får som kjent en EuropaLiga-plass...)

Lenke til kommentar

Jeg så for meg Wilson og Kyrre ja, med Agger på venstre.

Si meg, er det ikke en del til unge som burde spilt her? Hva med Shelvey, Amoo osv?

Shelvey kunne gjerne startet for min del, ellers så synes jeg at det er en grei miks. Skjønner jo at Roy også vil prioritere en del av de "etablerte" som prøver å spille seg inn på laget. Håper vi får se noen flere i løpet av kampen som innbyttere hvertfall.

Lenke til kommentar

edit ; w00t , går den ikke på LFC tv? var sikker på den ble vist der men får ikke opp noe jeg :dontgetit:

Tell me about it, nettopp hatt bomtur til byen. Trodde de faktisk viste den selv om de ikke viser live til vanlig.

Uansett, godt å være tilbake til scoring. Puben vist Cunt og United, jeg stakk med en gang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...