Varmo Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Det ventes store utskiftninger i forhold til laget som møtte United. Det er bekreftet at Wilson og Jones vil få sine offisielle debuter fra start. Undertegnede håper også på å få se Shelvey i løpet av kampen. Avspark kl. 21 Endret 22. september 2010 av Termo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Beste mulighet for Liverpool å vinne noe denne sesongen. Lett hjemmeseier, 4-0. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Synd Wilson må debutere som venstreback. Hadde egentlig likt å sett han spille midstopper sammen med Agger, men forståelig siden Kyrre trenger kamptrening. Laget (Ifølge Djphal på RAWK): Jones Kelly Soto Agger Wilson Pacheco Spearing Lucas Jovanovic N'Gog Babel Ifølge mange er Suso med i troppen, hadde vært kult om han kom innpå. Endret 22. september 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hadde definitivt vært awesome om Suso kom inn ja. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Laget også bekreftet av RH iflg .no, så ser ok ut. Gøy med Kelly, Wilson og Pacheco fra start. Ser på kveldens kamp som en ren overkjøring, men det bryr meg midt i arslet om vi taper, selv om ligacupen kan være en av våre få sjanser til Europacup neste år (vinner ligacup får som kjent en EuropaLiga-plass...) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jevn match. Går for uavgjort etter fulltid og LFC i ekstraomgangene. N'gog matchvinner. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Gleder meg til denne kampen, mange unge lovende fra start Håper Pacheco scorer DEEEEEEEET frisparkmålet slik at flere får opp øynene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Er vel fortsatt en mulighet for at Wilson spiller sentralt med Agger på VB? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg så for meg Wilson og Kyrre ja, med Agger på venstre. Si meg, er det ikke en del til unge som burde spilt her? Hva med Shelvey, Amoo osv? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tipper vi finner en del av dem på benken. Amoo feks. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg så for meg Wilson og Kyrre ja, med Agger på venstre. Si meg, er det ikke en del til unge som burde spilt her? Hva med Shelvey, Amoo osv? Shelvey kunne gjerne startet for min del, ellers så synes jeg at det er en grei miks. Skjønner jo at Roy også vil prioritere en del av de "etablerte" som prøver å spille seg inn på laget. Håper vi får se noen flere i løpet av kampen som innbyttere hvertfall. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Noen steder å få sett kampen i kveld? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) LFC TV skal jeg se den på hvertfall.. edit ; w00t , går den ikke på LFC tv? var sikker på den ble vist der men får ikke opp noe jeg Endret 22. september 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 går i opptak seinare ikveld Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det blir jo i opptak da. Hører på radio på .tv for der dekkes det live. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 yey Jovanavic fikk sitt første mål Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Herlig! Første for serberen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 edit ; w00t , går den ikke på LFC tv? var sikker på den ble vist der men får ikke opp noe jeg Tell me about it, nettopp hatt bomtur til byen. Trodde de faktisk viste den selv om de ikke viser live til vanlig. Uansett, godt å være tilbake til scoring. Puben vist Cunt og United, jeg stakk med en gang! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Forstår at spillet er litt varierende, men uansett positivt at vi leder. Gøy med Jovano mål, forhåpentligvis kan han bidra mer hvis han får spilt på seg litt selvtillit og kommer skikkelig inn i laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå