N1ko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei, jeg har nettop skaffet meg Google Maps BRUT, men nå trenger jeg kart som kan brukes med det. Fikk litt hjelp i tråden om anbefalte programmer til Android, og fant ut at jeg burde bruke Mobile Atlas Creator til å lage kart som kan brukes offline med Google Maps BRUT. Men jeg skjønner ikke bæret av Mobile Atlas Creator, så jeg hadde satt stor pris på om noen her kunne hjulpet meg med det. Det jeg trenger kart over er kun Norge, værtfall til å starte med. Takk for all hjelp, Nikolai Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Anyone? Lurer i grunn på det samme, og fant denne videoen: Eneste er at man må konvertere til ett annet format enn hva fyren på videoen bruker. Er usikker på hvilket. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Anyone? Lurer i grunn på det samme, og fant denne videoen: Eneste er at man må konvertere til ett annet format enn hva fyren på videoen bruker. Er usikker på hvilket. Er pt uten pc, men lurer først av alt på om siste versjon av MOBAC virkelig har støtte for formatet Google maps brut? I så fall skulle fremgangsmåten være nokså selvforklarende. Hvor lugger det? Endret 21. september 2010 av SvartUtenSukker Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Hvilket format er det man trenger for å bruke kart med BRUT? Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er nesten helt sikkert formatet Google maps brut. Finner du ikke dette i MoBaC, tror jeg du kan gi opp først som sist. Eller du kan åpne sql-databasen som GMB (trolig) bruker til å lagre kartdataene sine, og finne et sql-format i MoBaC som ligner. Du må uansett ikke regne med åkunne bruke alle funksjonene du kjenner fra GM, på disse kartene. Bedre løsning: last ned en app som har kartformat som støttes av MoBaC direkte. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Det er nesten helt sikkert formatet Google maps brut. Finner du ikke dette i MoBaC, tror jeg du kan gi opp først som sist. Eller du kan åpne sql-databasen som GMB (trolig) bruker til å lagre kartdataene sine, og finne et sql-format i MoBaC som ligner. Du må uansett ikke regne med åkunne bruke alle funksjonene du kjenner fra GM, på disse kartene. Bedre løsning: last ned en app som har kartformat som støttes av MoBaC direkte. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå