Maefteda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det noe han ikke kan? Discuss! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Syns han har spilt bra, håper han får starte noen kamper fremover. Lurer på hvordan inntrykk jeg sitter igjen med etter at han har vært inne i 90min. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ikke utelukkende positivt. Jeg synes ikke han har bidrat så mye i 2010. Jeg er spent på hvordan ting utvikler seg for ham, men jeg synes han burde være på et høyere nivå. Feilkjøp? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke utelukkende positivt. Jeg synes ikke han har bidrat så mye i 2010. Jeg er spent på hvordan ting utvikler seg for ham, men jeg synes han burde være på et høyere nivå. Feilkjøp? Litt, hvor skal han spille? Midtbanen er jo bunnsolid så han blir vel på en måte en reserve. Jeg har dog trua på`n, av en eller annen grunn liker jeg fyren. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har ikke helt troen på ham, han er litt overflødig. Har ikke fått noen følelser for ham Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Årets overraskelse neste år Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Ogude er kongen! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Årets overraskelse neste år Antar at du mente "i år", men det virker uansett som om han er bra Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Ja. Skulle vel hatt hermetegn rundt "Årets overraskelse", som i en slags pris. Begynner å bli litt bekymret nå faktisk, med Ogude i toppslag også. Hvordan skal vi få plass til Ogude, Hæstad, Fellah og Singh på en midtbane? Luksusproblem. Ser ingen lag med bedre offensiv enn oss, med alle skadefrie. Shelton, Koné og Berre på topp er også ganske bankers. Vi kommer til å trenge bredden utover i året, og håper at vi tar steg både når det gjelder å forandre taktikk og førsteellever. Håper på et rotasjonssystem lignende det man ser i f.eks Man Utd, hvor vi får bruk for hele bredden vi har i stallen, imotsetning til ifjor, hvor vi brukte de samme 11 ganske ofte. Med EL og Cup også forhåpentligvis som en større del av sesongen vår, så er dette nødvendig. Slik fotball som vi spilte mot Viking igår er også viktig å perfeksjonere mot sterk europeisk motstand. Vi må satse på å utvikle oss år etter år, litt etter litt, og bli et stabilt topplag i Norge og skaffe oss flere store øyeblikk i Europa. Jeg er klar! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 You and me both, friend! Gleder meg til gressmattene blir bra i det ganske land, slik at spilelt sitter som det skal Also: Håper matta på ullevål ikke drepes når moa kommer tilbake Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Vålerengas gudegave Det som er ekstra morsomt her, er at slik som Ogude spilte igår, ville han passet perfekt som erstatter for Annan i RBK. Istedenfor må de klare seg uten, og har gitt opp å finne ny forsterkning der, mens vi har Ogude i kamp med Hæstad, Fellah og Singh om 3 plasser Troen på laget tok seg virkelig opp i seriestarten. Sinnsykt positiv nå. Deilig! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg kunne faktisk ikke vært mer enig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Han var ikke så god i kampen mot Stabæk, håper at han holder samme nivå som de første rundene når han kommer tilbake til Brann kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå