tc47 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) I'm a tard, I'm a cunt, I'm an idiot. Berbatov er nå en del av hjertet mitt. Keep doin' that and you're a legend. FY FAENNNNN! Trippel-orgasme i dag, vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå. Det var for mye. Jeg satt med kjeften åpen i 2-3 hele min etter 2-0... og når det ble 2-2 så digget jeg ikke Berbatov like mye igjen plutselig. Men da han HEADER INN (kritisert han MEST for headingene egeeentlig!!) 3-2, da vet jeg ikke hva å gjøre av meg selv. Glad jeg kom ut av den puben uten å dø fordi det var flest Pool-supportere men fy faen. Jesus Berba, fuck me. Endret 20. september 2010 av tc47 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 I'm a tard, I'm a cunt, I'm an idiot. Berbatov er nå en del av hjertet mitt. Keep doin' that and you're a legend. FY FAENNNNN! Trippel-orgasme i dag, vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå. Det var for mye. Jeg satt med kjeften åpen i 2-3 hele min etter 2-0... og når det ble 2-2 så digget jeg ikke Berbatov like mye igjen plutselig. Men da han HEADER INN (kritisert han MEST for headingene egeeentlig!!) 3-2, da vet jeg ikke hva å gjøre av meg selv. Glad jeg kom ut av den puben uten å dø fordi det var flest Pool-supportere men fy faen. Jesus Berba, fuck me. Måtte quotes for å spikres i historiebøkene! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Dæven. Dette kom overraskende. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Beste tråden på en stund! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du er tilgitt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 tc Du er unnskyldt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Haha, herlige greier. Vi tilgir deg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Haha, herlig dette! Velkommen etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå