QUiPS Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 HEi. Jeg har netopp lastet ned mafia 2 og når jeg starter det går det helt fint men når jeg begynner å spille det er det så lyst at jeg kan nesten ikke se en skit!! så kan noen hjelpe meg plz Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Her ligger problemet ditt "Jeg har netopp lastet ned mafia 2" Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har fått inn noen rapporter om denne tråden. Vil bare informere om at forumet jobber med nye føringer som innebærer at vi kommer til å tillate mye mer diskusjon om dette. Ingen norsk lov (eller retningslinjene våres) forbyr snakk om piratkopiering, så jeg ser ingen grunn til at denne tråden ikke skal få leve. Ta gjerne diskusjonen opp her Videre kommentarer som ikke hjelper trådstarter med problemet vil bli betraktet som Off-topic, og behandles deretter. Mvh. r2d290 -Forumveileder Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Har fått inn noen rapporter om denne tråden. Vil bare informere om at forumet jobber med nye føringer som innebærer at vi kommer til å tillate mye mer diskusjon om dette. Ingen norsk lov (eller retningslinjene våres) forbyr snakk om piratkopiering, så jeg ser ingen grunn til at denne tråden ikke skal få leve. Ta gjerne diskusjonen opp her Videre kommentarer som ikke hjelper trådstarter med problemet vil bli betraktet som Off-topic, og behandles deretter. Mvh. r2d290 -Forumveileder hvem har sagt noen om piratkopiering jeg kan jo ha lastet det ned fra blant annet steam. men i dette tilfelle gjorde jeg ikke det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Prøv å stille på Brightness settings. Problemet har forresten ingenting å gjøre med at han har cracket versjon eller ikke. Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Prøv å stille på Brightness settings. Problemet har forresten ingenting å gjøre med at han har cracket versjon eller ikke. Jo. Se blant annet her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1260035 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jaok. Funka normalt for meg ihvertfall Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Tror mafia slapp en update. Prøv det? Endret 19. september 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 ok takk Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 hvem har sagt noen om piratkopiering jeg kan jo ha lastet det ned fra blant annet steam. men i dette tilfelle gjorde jeg ikke det Hadde du lastet det ned fra Steam så ville du ikke hatt et problem som gjennomgående skyldes en dårlig crack. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har fått inn noen rapporter om denne tråden. Vil bare informere om at forumet jobber med nye føringer som innebærer at vi kommer til å tillate mye mer diskusjon om dette. Ingen norsk lov (eller retningslinjene våres) forbyr snakk om piratkopiering, så jeg ser ingen grunn til at denne tråden ikke skal få leve. Ta gjerne diskusjonen opp her Videre kommentarer som ikke hjelper trådstarter med problemet vil bli betraktet som Off-topic, og behandles deretter. Mvh. r2d290 -Forumveileder hvem har sagt noen om piratkopiering jeg kan jo ha lastet det ned fra blant annet steam. men i dette tilfelle gjorde jeg ikke det fordi vi VET at dette ER en piratversjon. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Dere sier "fordi du bruker crack" "du har lastet det ned, derfor". En crack bare fjerner cd-check ol. Ingenting annet blir køddet til. Har hørt om flere med dette problemet, men de fiksa etter å ha lekt med options litt (contrast/brightness). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) En crack bare fjerner cd-check ol. Ingenting annet blir køddet til. Det har altså gått deg hus forbi at utviklere ofte legger igjen sine egne små hilsner til pirater som bruker en crack designet kun for å hoppe over cd-sjekkrutinen? Eksempler på kreativ kopibeskyttelse. Mafia 2 sin take på dette er å droppe helsen din til 1 i det du entrer Chapter 2, derfor får man denne skjermeffekten konstant. Kanskje litt mindre humoristisk enn GTA IV sin variant, men likevel. Endret 21. september 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 En crack bare fjerner cd-check ol. Ingenting annet blir køddet til. Det har altså gått deg hus forbi at utviklere ofte legger igjen sine egne små hilsner til pirater som bruker en crack designet kun for å hoppe over cd-sjekkrutinen? Eksempler på kreativ kopibeskyttelse. Mafia 2 sin take på dette er å droppe helsen din til 1 i det du entrer Chapter 2, derfor får man denne skjermeffekten konstant. Kanskje litt mindre humoristisk enn GTA IV sin variant, men likevel. Finnes da gode cracker som fikser alt sånt. Det eneste spillet som ikke er helt cracket til dags dato er vel Arma 2's fade. Ikke at den merkes så veldig mye. En crack kommer først ut, så finner de ut at flere feil, og på 1-2 dager har du en crackfix og alt funker. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Selvsagt finnes det cracks som ikke er nuket - men saken her er jo at trådstarter ikke har brukt en slik, og da er kjernen til problemet hans veldig åpenbart. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Synes diskusjon.no skal ta avstand fra å diskutere slike ting! Diskusjon.no har alltid vært et seriøst forum, men nå som det oversvømmes med diskusjon rundt crack, piratkopier ol. så tror jeg veteranene/eldre mennesker forsvinner. Det er stortsett ungdommer som går på barneskole/videregående uten jobb som ser sitt til å laste ned ulovlig. Rapportert da jeg mener denne tråden har gått for langt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Synes diskusjon.no skal ta avstand fra å diskutere slike ting! Diskusjon.no har alltid vært et seriøst forum, men nå som det oversvømmes med diskusjon rundt crack, piratkopier ol. så tror jeg veteranene/eldre mennesker forsvinner. Det er stortsett ungdommer som går på barneskole/videregående uten jobb som ser sitt til å laste ned ulovlig. Rapportert da jeg mener denne tråden har gått for langt. Har jeg gitt deg noen forbanna guide? Nei. Piratkopiering er en stor del av verden idag, på godt og vondt. Maange flere enn ungdommer laster ned ting. Det er bare din oppfatning av det. Men etter å ha lest hva du skriver, vil jeg tro du er en av de "haters gonna hate". Det finnes allerede 2 tråder som diskuterer piratkopiering. Disse er ikke fjernet.. da vi bare diskuterer. Det er ingen step by step guide der.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Min HP ble ikke droppet til 1 da jeg entret chapter 2 ihvertfall Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Rapportert da jeg mener denne tråden har gått for langt. Gjort for lengst, uten effekt. Ledelsen synes det er en kjempeidé å ofre integriteten til spillforumet for å presse gjennom de liberalistiske svermeriene sine over hele linjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå