Gå til innhold

Moder Romis!

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Som vi alle vet har Romis en kjempeflink/god/kul mor, alt ettersom.

Her vil det komme historier! med hjelp fra Romis! :D

Historier:

Det var en gang på nyttårsaften jeg og en kamerat tente på forskjellig småfyrverkeri utenfor huset vårt, men istede for å bruke lighter brukte vi fakkeler som min mor hadde satt ut for å tenne på fyrverkeriet. Dette var før vanlig rakketfyrverkeri ble bannlyst.

Vi hadde holdt på å tent på forskjellig tanks, og annet småfyrverkeri i ca. 1-2 timer når moren min kom løpende ut, og skrek '' Nå er jeg dritt lei av at dere alltid ødelegger fakkelene våre! Dette er tredje året på rad. '' Og i det hu avsluttet setningen tok hu tak i en neve med snø, og hev oppi fakkelen, og i det snøen traff fakkelen blåste det opp en stor flammeball som brente hele luggen hennes av, og det eneste som var igjen var noen små hårstrå igjen med masse smeltet stearin i håret. Hu gikk rett inn forbi de som hadde besøkt oss for å spise kalkun og måtte dusje for å få vekk alt stearinet.

For de som lurer så sluttet vi aldri å tenne på fyrverkeri ved hjelp av fakler. :)

Dette blir litt annet enn en historie, men hver eneste dag etter hu har dusja går hu splitter naken rundt i hele huset, både over- og nede etasje. En gang jeg skulle gå inn på rommet mitt stod hu helt naken i trappa og spurte meg om jeg syntes hu hadde store pupper, jeg så bare rart på hu, og gikk inn på rommet.

Når jeg var rundt 3-6 år så lå jeg hver dag på sofaen med moren min og sov middagslur hver eneste dag i uken. :love:

Når jeg var 5 år gammel så var det en kveld som jeg ikke fikk sove på natta, moren min kom inn til meg mens jeg lå å så opp mot taket klokken 3 om natten og spurte om jeg ville ha mat, jeg svarte ja, og vi spiste makaroni og pølser mens vi så ut av kjøkkenvinduet og snakket sammen. Hvis jeg nevner det til moren min i dag, så vet hun med en gang hva jeg mener.

Når jeg var ca 6 år gammel spilte jeg Super Mario 64 ganske mye. En dag kom jeg hjem fra skolen, og så at hun spilte Super Mario 64. Hun har aldri vært interessert i spill overhodet, men hun likte Super Mario veldig mye. Det var også mange ganger som vi spilte Super Mario sammen. :)

Endret av Sk!ppy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert mange som har hørt denne historien før, men gjentar den her.

Det var en gang på nyttårsaften jeg og en kamerat tente på forskjellig småfyrverkeri utenfor huset vårt, men istede for å bruke lighter brukte vi fakkeler som min mor hadde satt ut for å tenne på fyrverkeriet. Dette var før vanlig rakketfyrverkeri ble bannlyst.

Vi hadde holdt på å tent på forskjellig tanks, og annet småfyrverkeri i ca. 1-2 timer når moren min kom løpende ut, og skrek '' Nå er jeg dritt lei av at dere alltid ødelegger fakkelene våre! Dette er tredje året på rad. '' Og i det hu avsluttet setningen tok hu tak i en neve med snø, og hev oppi fakkelen, og i det snøen traff fakkelen blåste det opp en stor flammeball som brente hele luggen hennes av, og det eneste som var igjen var noen små hårstrå igjen med masse smeltet stearin i håret. Hu gikk rett inn forbi de som hadde besøkt oss for å spise kalkun og måtte dusje for å få vekk alt stearinet.

For de som lurer så sluttet vi aldri å tenne på fyrverkeri ved hjelp av fakler. :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Har lagt til historie i andreposten, nesten helt øverst. :)

Jørgen, wtf er dette?! Moren din virket hyggelig når dere kjørte meg hjem! : < Hvorfor skal du ydmyke henne?!

Hun er veldig hyggelig, men også VELDIG rar. :p

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Min mamma var slitsom når jeg var fjortis, hun skulle hele tida fortelle kompisene mine flaue historier om meg, så de endte oftere opp med å sitte i stua og le av henne enn å henge nede på rommet mitt. "Mora di er så jæævla kul, skulle ønske min mamma var så kul" hørte jeg ofte. Jeg syns ikke det var så kult at hun skulle være med kompisene mine, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dette blir litt annet enn en historie, men hver eneste dag etter hu har dusja går hu splitter naken rundt i hele huset, både over- og nede etasje. En gang jeg skulle gå inn på rommet mitt stod hu helt naken i trappa og spurte meg om jeg syntes hu hadde store pupper, jeg så bare rart på hu, og gikk inn på rommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...