Old Game Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg fant ingen tråd for denne. Lager en kort 1.post etterhvert. Søndag 12.09 Kl 20.00 på TV3. Nord vs Sør. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 HAHA han blonde er jo OMG Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Smådigg den damefighten der. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nordlendingene er mildt sagt lite tiltrekkende. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nordlendingene er mildt sagt lite tiltrekkende. De eneste som bringer sjarm og har baller, søringene viser som de er Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nordlendingene er mildt sagt lite tiltrekkende. De eneste som bringer sjarm og har baller, søringene viser som de er Hmm ja. De som ser sjarmen med å være stor i kjeften, har sett noe som ikke jeg har sett Forøvrig er det lite tv-kvalitet i å slenge bemerkelser om hvilken landsdel man er fra. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen som vet når første episode går i reprise? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen som vet når første episode går i reprise? http://www.tv3play.no/play/233022/?autostart=true Lenke til kommentar
Argument Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nordlendingene er mildt sagt lite tiltrekkende. Men så har de heller ikke hårkur og lipgloss med seg på den øde øya... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nordlendingene er mildt sagt lite tiltrekkende. Men så har de heller ikke hårkur og lipgloss med seg på den øde øya... Ikke tror jeg det hadde gjort noe forskjell heller... Lenke til kommentar
ennj Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lurer på hvor mange vest- og sørlendinger som gidder å se på dette. Da jeg synes Big Brother Norge vs. Sverige var ganske teit, blir dette konseptet bare platt og smålig. Homser mot rånere hadde faktisk vært mer interessant og universellt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Stian i lag sør og masekjærringa i lag nord er jo helt jævlig. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Er det bare hos meg TV3 Play ikke funker når jeg skal se episode 2 av Robinson? Får en feilmelding om at jeg ikke får koblet til serveren.. LINK hvis noen skal prøve Endret 20. september 2010 av N.N Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er det bare hos meg TV3 Play ikke funker når jeg skal se episode 2 av Robinson? Får en feilmelding om at jeg ikke får koblet til serveren.. LINK hvis noen skal prøve samma her Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Vi gjenoppliver denne tråden vi. Dagens episode var bare stygg og totalt urettferdig mot nordlendingene. Er det noe jeg hater så er det å se Bærumssossene fra lag sør få det som de vil. Synd at han Ken-Rune gikk ut, nå er det bare han Dan-Richard som er den siste kule fyren igjen. Endret 10. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Vi gjenoppliver denne tråden vi. Dagens episode var bare stygg og totalt urettferdig mot nordlendingene. Er det noe jeg hater så er det å se Bærumssossene fra lag sør få det som de vil. Synd at han Ken-Rune gikk ut, nå er det bare han Dan-Richard som er den siste kule fyren igjen. huff det der var faktisk totalt urettferdig ja, der ble lammet sendt inn til løvens hule, synes selv at sør laget har sett seg blind på at noen av de største konkurentene de har er jo faktisk de dem lager allianse med,nemlig de på sitt lag!, de skyter jo seg selv i foten til en eventuell finale,dessuten får de vel ett herlig sjokk neste søndag med 4 nye! Endret 10. oktober 2010 av Hudrin Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva heter sangen de spiller av mens rulleteksten pågår? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 dessuten får de vel ett herlig sjokk neste søndag med 4 nye! Haha ja, lag vest. Håper dette betyr at vi igjen får lag nord og lag sør tilbake, gutta mot jentene er da ikke no gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå