Gå til innhold

Trådløs overføring av lyd og bilde

Anbefalte innlegg

Jeg skal overføre lyd og bilde trådløst fra en GET-boks til en Panasonic 32" flatskjerm.

Jeg har pr i dag en trådløs sender/mottaker som heter VR36E. Den ligner litt på denne: http://www.tarkmaja.ee/HTML_source/Entertainment/New_design_video_sender.htm og regner med at jeg har en eldre versjon (min er kjøpt på Clas Ohlsson for 3-4 år siden).

Jeg er ikke fornøyd med dem jeg har. Bildekvaliteten er litt for dårlig, men med noe skurring av og til. Lyden derimot er for dårlig, og en svak skurring høres omtrent hele tiden. Avstanden fra sender til mottaker er maks 10 meter, men gjennom en vegg av mur på ca 15 centimeter.

Jeg finner mange treff ved å søke på nettet, i prisklasser fra 300 til 2000 kroner. Er det noen som har erfaring fra noen produkter som de vet at fungerer bra (eller evt noen som ikke fungerer bra).

Det er en fordel om den har funksjonalitet som gjør at den også overfører fjernkontrollsignaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ingen som har erfaringer med slike sendere?

Vurderer å kjøpe denne:

http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tradlos-av-overforing/tradlos-av-overforing/hq-vid-trans510/117843.3148/#tabs

Noen som har erfaringer med denne? Tenker at angreretten kan brukes dersom den ikke skulle fungere optimalt. Noen med erfaringer fra NetOnNet og bruk av angrerett? Er de enkle å ha med å gjøre?

Edit: Et spørsmål til. Jeg skjønner ikke helt infoen som står på tekniske spesifikasjoner. Hva slags kabel må gå fra GET-boks til trådløs sender og fra trådløs mottaker til TV med denne modellen?

Endret av ??
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...