BLU3kp Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei. Har nettopp installert en ny update fra samsung Kies for Samsung Wave. Etter installasjonen så restartet mobilen seg, og det er jo vanlig. Problemet her er at den resetter av seg selv hver gang jeg kmr meg inn med pin koden. Jeg får ikke gjort noe som helst utenom å skrive pin koden!!!! Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 må vel være noen ute her som kan hjelpe meg her? eller som har et lignende problem ? :///// Lenke til kommentar
John P. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er flere som har samme problem nå i den 'offisielle' tråden; jeg vet ikke om det har kommet frem en løsning der (har ikke lest de postene så nøye siden jeg venter med å oppdatere til Samsung har ansatt gode programmerere og testere). Jeg vil gjette utfra det lile jeg har lest at du enten må prøve å flashe tilbake ved hjelp av et annet program (Multiloader) eller at du må levere den inn til forhandler. Men post heller i den andre tråden så får du bedre svar, vil jeg tro. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Har postet i den andre tråden og... samsung kan vel ikke gi ut oppdateringer som kræsjer telefonene deres???? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har postet i den andre tråden og... samsung kan vel ikke gi ut oppdateringer som kræsjer telefonene deres???? Tydeligvis kan de det... Men har svart deg, og kan hjelpe med å få den flasha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå