sinnaelgen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det høres ut som om noen produkter er i den gamle og noen i den nye mens andre igjen ikke er i noen av dem . Hvorfor ? det burde vær unødvendig å måtte lete gjennom begge. hensikten med å måtte bruke begge utgavene forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Alle produktene som ligger i den gamle skal også ligge i den nye. Har du opplevd at du ikke finner noen produkter i den ene, mens finner det i den andre? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Alle produktene som ligger i den gamle skal også ligge i den nye. Har du opplevd at du ikke finner noen produkter i den ene, mens finner det i den andre? Jeg mer at jeg fant noe som bare var i den gamle. Nå er det gått så lang tid at jeg kan ikke bevise det . Det har stått at man kan forsøke den gamle prisguiden hvis man ikke finner det man leter etter i den nye Det står nok der enda hvis det ikke nettopp er tatt bort Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg er ikke kjent med problemet, men vet at det tar litt tid får nye produkter som blir lagt inn dukker opp i den nye versjonen. De kommer i den gamle med en gang. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Det høres nesten som om dere ikke klare å oppdatere den nye PG før enda nyere produkter og priser dukker opp. jeg ser ikke helt poenget med den nye hvis den gamle er bedre oppdatert. kanskje det er best med bare en pris guide ? ( 2 prisguider med forskjellige opplysninger om samme produkt forvirer bare) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja, det er best med èn prisguide, men den finner du ikke her Prisjakt.no Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 det er en ting som slå meg . når man finner et produkt som ikke står i prisguiden og det er bilt fikset så refereres det ofte til den gamle prisguiden. er det slik at det er lagt inn i den gamle prisguiden fordi de nye ikke er helt i orden eller har det ligget i den gamle likevel ? Jeg synes at det er lit rart at man må bruke begge prisguidene . hvorfor kan man ikke likegodt over føre alle dataene fra den gamle til den nye ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Begge prisguidene bruker samme database så vidt jeg vet, så de skal inneholde nøyaktig det samme, det er vel bare en del som liker den gamle bedre. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Begge prisguidene bruker samme database så vidt jeg vet, så de skal inneholde nøyaktig det samme, det er vel bare en del som liker den gamle bedre. problemet er at man ikke finner samme produkt i begge prisguidene. hvis det er samme database som er grunnlaget så er det lit rat at man ikke finner samme produkt i begge. Det blir liksom enten eller. nå er det en stund siden jeg brukte denne guiden så det er mulig at det funger bedre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg