Yavel Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 siden vår gamle kjære tråd er stengt så tenkte jeg at vi kan starte en ny en! vær så snill og hold dere til tema, så denne ikke blir stengt!! fant 2 fine filmer på nettet i dag 9 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Var med et par kamerater gutt1 var sammen med ei jente, dem hadde nettopp blitt sammen. Gutt2 som er kamerater av både meg å gutt1 fant ut at dem skulle kødderinga (eller gutt2 da). Så Gutt2 låner telefonen til Gutt1 og later som han er gutt1. Der sier han at han har blitt banka opp av 2 gutter. Jenta begynte å gråte å greier, helt til Gutt2 som kødderinger sier det er kødd fordi hu tok det så seriøst. 2 timer senere slår jenta opp med Gutt1 fordi hu mente det var riktig. Hva er riktig med å slå opp med kjæresten sin fordi en kamerat kødderinger? Jaja, lenge leve kvinnelogikk 8 Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 siden vår gamle kjære tråd er stengt så tenkte jeg at vi kan starte en ny en! vær så snill og hold dere til tema, så denne ikke blir stengt!! fant 2 fine filmer på nettet i dag Det der er dessverre fake, men morsomt læll 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 siden vår gamle kjære tråd er stengt så tenkte jeg at vi kan starte en ny en! vær så snill og hold dere til tema, så denne ikke blir stengt!! fant 2 fine filmer på nettet i dag Det der er dessverre fake, men morsomt læll hvordan vet du det? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 siden vår gamle kjære tråd er stengt så tenkte jeg at vi kan starte en ny en! vær så snill og hold dere til tema, så denne ikke blir stengt!! fant 2 fine filmer på nettet i dag Det der er dessverre fake, men morsomt læll hvordan vet du det? Fordi hun repeterer gullkornene til fjrotiss bloggeren Heidi Alexandra Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Var med et par kamerater gutt1 var sammen med ei jente, dem hadde nettopp blitt sammen. Gutt2 som er kamerater av både meg å gutt1 fant ut at dem skulle kødderinga (eller gutt2 da). Så Gutt2 låner telefonen til Gutt1 og later som han er gutt1. Der sier han at han har blitt banka opp av 2 gutter. Jenta begynte å gråte å greier, helt til Gutt2 som kødderinger sier det er kødd fordi hu tok det så seriøst. 2 timer senere slår jenta opp med Gutt1 fordi hu mente det var riktig. Hva er riktig med å slå opp med kjæresten sin fordi en kamerat kødderinger? Jaja, lenge leve kvinnelogikk Det var sikkert bare en ynskyldning for å unnskyldning da hun egentlig hadde lyst å slå opp, men ikke hadde noen grunn. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dem er sammen igjen nå.. Men ja! Vi tenkte akkurat det samma Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 siden vår gamle kjære tråd er stengt så tenkte jeg at vi kan starte en ny en! vær så snill og hold dere til tema, så denne ikke blir stengt!! fant 2 fine filmer på nettet i dag Det der er dessverre fake, men morsomt læll hvordan vet du det? Visste jeg hadde sett det der før! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dem er sammen igjen nå.. Men ja! Vi tenkte akkurat det samma Hørtes ut som en god idé.. Wait.. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Dem er sammen igjen nå.. Men ja! Vi tenkte akkurat det samma Og de er vel fjorten år? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Dem er sammen igjen nå.. Men ja! Vi tenkte akkurat det samma Og de er vel fjorten år? Fyren er 18, jenta er 16. Får intrykket av at hu er litt vel useriøs av noe slag. Kvinnfolklogikk lenge leve, eller kanskje umodenhet? Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) lol, dette er hemmelig. Endret 12. mars 2011 av Eik Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 barneskolen eller ungdomskolen? ... Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 noen liker tydeligvis ikke at de kjøper klær nærmest identisk til det andre går med, og ihvertfall ikke at noen poengterer det. usikkerhet kan det vel også kalles. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Sånn går det når man absolutt skal ha det mest moderne, da må man nesten forvente at andre går med samme klær. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 uff, usikkerheten seirer! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Hun @ facebook "noen som har sånn kabel fra pc til docking stasjon som har sånn plug in i begge ender ;s elns... ?" Meg: "Ja, sånn ja!" Hun. "Ja! Har du?" Meg: "Sånn kabel ja?" Hun: "JA! " Jeg: "Jeg har sånn kabel med plugg i begge ender ja.." Hun: "kan jeg låne den elns? " Hun: "trenger den i dag :S" Dette er x'en min.. Endret 12. september 2010 av Sk!ppy 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå