Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Vil du være med? send meg en PM! Etter no-fap december osv. Fikk jeg en link på facebook for ikke så lenge siden om "No shaving november" Synes folk burde bli med! Link til facebook gruppen er HER Vær med og del budskapet! De som er med: Petter Aleks Slimda Carlgutt Cpt Thyristor Wizzlee Chef Samebror KongKake cbastus CypheroN Hyperio(jukser litt) Stoddart(barteløs) Alliha Knewt Webmaster Esso Bunnskrap geil Datasmurf sondreet Milanjo Tapere Lars( ga seg av god grunn) Le Professeur Olehhhhhhhh (sjefs taper som gikk ut først) Carlgutt Mreinha Zarac b-real Friction# storken Diskutant Endret 25. november 2010 av Petter 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Beards.org har også mange fine eksempler og tips angående skjegghold. Avslutt dermed "No Shaving November" med et flott, maskulint skjegg i vintermånedene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg blir også med, faktisk. Husk å ta en glattbarbering dagen før da, slik du starter på null. Dermed kan vi måle skjeggveksten vår etter en måned. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Skal sies at jeg har liten skjeggvekst, men er med fordi! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Vurderer å bli med. Er all barbering forbudt eller har man lov til å trimme litt på sidene f.eks.? Ser for meg at jeg hadde blitt seende ut som en huleboer om jeg ikke gjorde noen ting. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Ingen barbering Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 No shaving er no shaving. Huleboer eller ei, ødelegger hele poenget om man får frisere seg som normalt. 6 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Huleboer er jo mandig da. 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Spørsmålet er om man skal være så mandig at det blir nosex-november som en følge av det. 9 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Litt må man ofre for sine medbrødre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Spørsmålet er om man skal være så mandig at det blir nosex-november som en følge av det. Ditt valg. Du som må prioritere. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 8. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 8. september 2010 Jeg får bli skikkelig huleboer og klubbe ned dama og dra henne etter håret inn til senga om det blir for ille. 36 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 8. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 8. september 2010 Jeg får bli skikkelig huleboer og klubbe ned dama og dra henne etter håret inn til senga om det blir for ille. Jeg kjente at jeg ble varm inne i meg selv når jeg leste det der. 10 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er med, men det kan hende jeg må gi meg. Jeg har prøvd å spare et par ganger, men jeg har ikke klart mer enn 2 uker, før jeg synes det blir så irriterende at jeg gir opp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvorfor November egentlig? Er jo så lenge til. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Ikke jeg som har funnet det på, og er da ikke sååå lenge til November! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nei det er det ikke, men ser for meg at denne tråden kommer til å dø ut sånn som det er så langt ihvertfall. Rart at ikke flere blir med, selv jeg og Petter som ikke har så mye skjegg å skryte av enda er lett med. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 No can do, ville bare sett rart ut på meg slik skjeggveksten er nå for tiden. Kanskje neste gang Jobber dessuten med hakeskjegg atm. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vel, det er allerede en bartesparingsaksjon i november, kalt "Movember". http://ex.movember.com/about/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå