OLSOL Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Da har jeg vært på fototreff med Akam Trondheim og hatt en fin opplevelse Gjengen som var på tur: Vanskelig å gjette hvem som er meg sikkert.... Endret 4. september 2010 av OLSOL Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Takk for en kjempetur i dag...det ble jo heldags jo. Fikk med oss veldig mye.Tar litt tid å redigere bildene, har et par foreløpig: Ble bildet bra OLSOL?: En fornøyd fotogjeng i Mostadmarka....en-tredjedel mangler på bildet: Lenke til kommentar
arela Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Takk for et meget vellykket treff i ukjent terreng. Avslutningen på Mama Rosa på Stjørdal sitter fremdeles tungt i hug og mage. For en porsjon Her kommer en hel masse bilder. Først 6 stk med Leica Elmarit 135mm f/2.8 En utvalgt stubbe Fossen ved masovnen Kingsize rør Fester utenpå masovnen Gressformasjon i Foldsjøen HeleneN i kjent possitur Så 6 stykker tatt med Nikkor 55mm f/1.2 Akamister ved Foldsjøen Opp? Ned? Sol ved bredden Sol i vannet Blåklokke foran helbredende kilde (Jeg var heldigvis ikke så dårlig at jeg var fristet til å ta en slurk.) Værnes (Vi var innom Sille en snartur) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det bildet ditt fra kilden ble flott, arela, ...der så du noe igjen som ikke jeg så....(enda det var plante..) Lenke til kommentar
OLSOL Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Flotte bilder RandiA, jeg vet ikke enda, ikke fått tid til å titte på bildene enda egentlig.. var for fint vær til å redigere noe som helst idag Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Takk for turen folkens Gjengen på tur: Overskyet: Litt rester av gamle bygninger Elva Modellen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Takk for fin tur. Her er mine bilder. Helt sprøtt med været. Det startet med helt overskyet. Men på 40 minutter, så ble skylaget "dyttet vekk" i en nesten rett linje. Og kult med vannet som fungerte som filter, sånn at vi så sola på en fin måte i vannet. Art by nature: Abstract 2 Plattformer: Overdrevne farger: Foss: Foldsjøen mens det var overskyet: Gjengen på Mama Rosa på Stjørdal (minus Hege og Hagen): Endret 5. september 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Takk for flott tur! Hadde veldig lyst til å bli med på enda mer tur i finværet... :-) Her er hva jeg fant: Ved Foldsjøen Ved Mariakirken Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Takk for en hyggelig (som vanlig!) tur! Dere har postet en masse flotte bilder. Liker spesiellt Arela "Blåklokke foran helbredende kilde", Eivind "Overskyet" nr. 2 og Hege "Ved Mariakirken". Noen av mine: Rart lys her. Bildet ser ikke ut å ha noe dyp: Endret 5. september 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Flotte bilder hos alle...og Helena ditt første var nydelig, noe jeg ikke oppdaget igjen da...og utrolig flott speiling i det fjerde bildet ditt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Flotte bilder hos alle...og Helena ditt første var nydelig, noe jeg ikke oppdaget igjen da...og utrolig flott speiling i det fjerde bildet ditt. Mye interessant der i Mostadmarka. Redigerer bildene mine nå, og skulle gjerne visst navnet på det vakre treet på Volden ved Maria-kapellet, (den kirken Hagen ikke så for bare trær.... :!: ) Noen som vet hva treet heter? (Skal legge det ut når jeg er ferdig...det var vakkert) Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Takk for en hyggelig fototreff. Så veldig flotte bild dere har tatt. Jeg liker spesiellt: Helenas förste bild Heges bla Eivind84: begge Overskyet Arela: Sol ved bredden (genialt!!!) Her kommer noen av mine bilder tatt med Nikon D90 og kit lens. Kommentarer velkommen. Det ligger mer bilder paa min Flickr side: http://www.flickr.co...s/32507520@N03/ Hilsen, hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Flotte bilder RambaZamba! Oo, den der byggningen hade jeg haft lust å fotografere. Synd at jeg ikke tenkte på å gå dit. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Her er noen av mine...de fleste motivene er behørlig dekket allerede. God plass på veien der i Mostadmarka... Siv og sol i Foldsjøen Vakkert lite tre.. Reflekser i Foldsjøen, bildet er tatt av Helena: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå