Calvinator Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Her er det bare å fyre løs med spørsmål, så skal jeg besvare ilden så godt jeg kan. WORKLOG Endret 3. september 2010 av Calvinator Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Carbon hadde vært super awesome! Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Da har jeg hatt en "Pros `n Cons" runde med meg selv. Kommet fram til at Silverstone TJ07 er kabinettet jeg blir å velge. Dette på grunn av den veldig gode plassen til vannkjøling samt at det er lett å få til et unikt design på det. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Da er jeg igang med samtaler med en nettbutikk over there som skal customize litt på kassa før sending Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Ble nesten 3200 på kabinett idag.. Fy steike.. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 DA var 40 meter med strømper fra MDPC motatt.. Begynner å sleeve i morgen etter jobb Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Da har jeg snart et ekstra 5870 og to vannblokker i hånda. Er snart halvveis med å sleeve PSU. Tar sin tid når man skal gjøre det ordentlig. Hva sier dere til en videoguide i sleeving? Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Dette ser jo ut som et fett (og dyrt) prosjekt! Spent på hva du har bedt engelskmennene om å frese inn i kabinettet. Flere bilder mann, pronto! Hvordan er det med frakttid og toll fra MDPC? Trenger sleeving og en pinfjerner, og prisene hos dem er jo ikke så verst. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sier ikke nei til en video,nei Bra prosjekt, stå på! Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Frakta er ikke så aller værst.. Kosta meg nesten 500 for 20 meter med hvit, 10 meter med grå, 10 meter med oransje og 4 meter med krympestrømpe. Ikke så værst det gitt Tok meg 4-5 dager å få tingene og hvis du ber om at han skal skrive 5 euro totalt på pakken så gjør han(Nils fra MDPC) det Får lage en liten guide i morgen da. Får jo tid til det siden jeg har begynnende ørebetennelse og blir hjemme fra jobb Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jada Ikke lenge til du skal begynne å montere da, hvis kabinettet er snart ferdig Sleeven kommer vel heller ikke om alt for lenger. Gleder meg til å se bilder av skjermkortene og PSU når den blir ferdig:dribble: Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Begynner å glede meg, jeg også Allerede fått tilsnakk av sjefen for å se på worklogger i arbeidstida Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen her som har noen varme anbefalinger når det gjelder vannkjøling? Skal ha to separate looper. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Da har jeg hentet to stykk Coolance 480mm radiatorer. Dette blir på hengende håret i kabinettet tror jeg. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Nå begynner jeg å bli lei av å vente på kabinett.. Jeg må liksom få kabinettet før jeg prøver å mase om sponsorer. Delene blir jo nesten utdaterte før jeg rekker å bygge sammen maskinen.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ingen nye oppdateringer om at det er ferdig kutta, shippa eller noe? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Det skulle visst vært ferdig på mandag denne uka, men har ikke fått noe mer beskjed egentlig.. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Fikk beskjed om at jeg skulle hatt kabinettet innen denne uka var omme, men den gang ei. Nå håper jeg bare det blir før jul.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Tøft! Tøft! Tøft! Men er det ikke litt mye støv i radiatoren? Kompressor FTW! EDIT: Ja, mener støv Endret 30. november 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Støv mener du? Næh.. Kjøpte de brukt og da skal det lille støvet få ligge inntil videre Blir moro når jeg får vannkjøling til RAM om et par dager også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå