DJ_Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Bakary "Bouba" Saré Født: 05.05.1990 Høyde: 182 Trøyenr: 27 Fødested: Abidjan Nasjonalitet: Elfenbenskysten Posisjon: Indreløper, Sentral midtbane RBK-debut: 16.09.2010 Kontrakt til: 31.12.2010 Tidl. klubber: Anderlecht Midtbanespiller Bakary Saré kom fra Anderlecht til RBK sommeren 2010. Ivorianeren er i første omgang på lån ut året. Saré, født i 1990 kan både bekle rollen som sentral midtbanespiller og indreløper. Han kom med moren til Belgia da han var 16 år gammel, etter å ha blitt oppdaget av Anderlechts egne speidere i Abidjan. Han startet i Anderlecht i 2007, og fikk 28 kamper for det belgiske storlaget, hvorav sju kamper i Europa League. Låneavtalen går ut 2010, og innen 1. desember vil klubbene ha forhandlet ferdig spillerens videre fremtid. Endret 14. mars 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ciljan og Boba som indreløpere, tror jeg kan bli veldig bra! Ser lovende ut i allefall! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Men samtidig kjedelig at det kan gjøre at Markus går ut av laget. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Men samtidig kjedelig at det kan gjøre at Markus går ut av laget. Kommer ann på hvor han drilles det, tror han kunne fint ha tatt plass der Ivers er i dag... da har vi Prica og Ivers sammen på topp med tilrettelegger Henriksen rett bak. Det betyr at Winsnes, Olsen og Moldskred må på benken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Ja, det er mulig det blir at Markus går frem, men jeg har vært veldig glad sånn det har vært mye i år. Det vil si Ivers som offensiv midtbane, mens Rade og enten Trond eller Morten er på topp. Vi får se hva det blir til i alle fall ja. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja, det er mulig det blir at Markus går frem, men jeg har vært veldig glad sånn det har vært mye i år. Det vil si Ivers som offensiv midtbane, mens Rade og enten Trond eller Morten er på topp. Vi får se hva det blir til i alle fall ja. Men igjen så har Ivers kommet litt i ulage i den posisjonen, vi så det mot feks FCK. Men er det gir i allefall mange muligheter! Henriksen kommer nok ikke til å benkes, Ciljan er sliten og trenger noe ro, så sansynligvis ser vi nok Henriksen og Boba mer sammen i starten enn Ciljan. Vi får se, spennende er det i det minste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Ciljan får jo 2 uker med ro nå som han har meldt forfall til landslaget. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Etter denne høstsesongen så sier jeg bare en ting: Løp og kjøp (gitt at Anderlecht ikke har priset han helt ut av markedet)! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Etter denne høstsesongen så sier jeg bare en ting: Løp og kjøp (gitt at Anderlecht ikke har priset han helt ut av markedet)! Kan ikke si meg mer enig, han har virkelig imponert i de kampene har har spilt. Klasse passningsfot. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Han er dog ingen erstatter for Annan. For det første så er spillere som Annan og Mikel to anomalier man ikke kan satse på at kommer dalende inn i Tippeligaen i overskuelig fremtid. For det andre så er Saré en defensiv playmaker mens Annan er en klassisk ballvinner. Saré minner så i måte mer om Skammelsrud (som for noen år siden var det man letet etter). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Saré er absolutt en spiller jeg har lyst å se i klubben. Stor og sterk og en meget god pasninsfot! Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sare vil gjøre en god job i Rosenborg. Bør beholdes. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Enig der, men så var det de penga da. RSCA krevde vel 18 mill. tror jeg i august. Så får vi se om de er desperate nok til å selge for (mye) mindre i februar/mars. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 18 mill er en smule mye ja. Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 18 mill er uaktuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå