Gå til innhold

Spillertråd - Sébastien Squillaci

Xanman

Anbefalte innlegg

Navn: Sébastien Squillaci

Draktnummer: 18

Kallenavn: Kraken

Nasjonalitet: Frankrike

Fødselsdato: 11. 08. 1980

Fødested: Toulon, Frankrike

Posisjon: Midtstopper

Høyde: 185 cm

Overgang: Sevilla

Kontrakt: Ukjent

Arsenal-debut: Ikke gjennomført

Tidligere klubber: Toulon, Monaco, Lyon, Sevilla

Informasjon om spilleren:

26. august, etter noen dager med rykter, signerte endelig Sébastien Squilacci for Arsenal. Squillaci er en rutinert midtstopper med god fysikk og hodestyrke. Han er også en svært god takler. Dette er en spiller Wenger har snust på i lang tid, og man kunne allerede i 2003 lese om Wengers interesse for denne spilleren. Han har allerede vunnet den Ligue 1, Ligue 2, Coupe de la Ligue, Copa Del Rey, Trophée des Champions. Han har også 21 landskamper for Frankrike, og har spilt i en CL-finale. La oss håpe at han får legge til flere troféer, på den allerede imponerende listen, i løpet av de neste sesongene.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig med litt konkurranse om plassene. Jeg håper vi kommer til å rotere. Squi burde spille i de mest fysiske kampene, mot for eksempel Chelsea og Stoke. Kos burde spille når vi spiller mot lag som ligger lavt, slik at han kan stå høyt og bryte spillet når motstanderne prøver å kontre.

Når det gjelder høyden, så fant jeg den på Wikipedia. Men jeg er enig, han ser mye høyere ut enn 1,85.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

I følge det bilde er 1,85 er garantert feil. Wenger er god over 1,90 (1,91?) og Squillaci er ikke mer en noen få cm lavere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...