Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bartetråden; For oss som er utstyrt med bart til Chicarito netter i Prem.

Old Game

Hva syntes du om bart  

35 stemmer

1. 1. Syntes du bart er en vakker tilvekst? (pun intended)

• Ja, finnes ikke noe penere
    • Nei, det er helt fælt
    • Spørs

Anbefalte innlegg

Den store bartetråden - viva Chicarito!

MLS-All-Star-Game---Manch-006.jpg

Dette er tråden for de av oss (sannsynligvis bare meg) som har annlagt bart og nekter å ta den før Javier Hernandez gjør ende på sin to kampers lange måltørke og netter i Premier League.

Det finnes naturligvis visse spilleregler for dem som måtte være interessert i å delta og de lyder som følgende:

Barteparagrafer:

§ 1: Helskjegg, hvorav tredagersskjegg medregnes, er ikke tillatt.

§ 2: Barten må være isolert under nesepartiet og kan ikke være del av et et totalskjegg med mindre den skiller seg kraftig ut med robost lengde. Minimum 0.83cm fra slutten på skjegget til enden på barten dersom man vil kjøre en slik vri. Dette gir 1+ plusspoeng ettersom det tar noen uker å spare seg til en slik hårbombe.

§ 3: Størrelsen på barten er en individuell sak, men den må være påfallende nok til at den kan spottes på minst 10m avstand.

Eks på en tilfredstillende bart:

PA-93001011.jpg

Han har goal'a.... Men ikke i Prem!:

§ 1: Mål i andre konkurranser gir deg rett til å trimme barten.

§ 2: Farge håret på barten dersom rødskjæret har blitt for påfallende.

Poengsystem:

- 5p for hver kamp som går uten at spilleren har scoret.

- 1p for bart i skjegget. Jamfør første avsnitt.

- Dersom man er under 18år og har lite skjeggvekst, men likevel har klart å spare seg opp en synlig og godkjent bart (bildebevis trengs) får man for hver kamp som går 1+ poeng.

- Dersom man har nære relasjoner med et kvinnelig kjønn over denne tidsperioden får man 1+ poeng for hver kamp som går. ONS teller ikke, forholdet må tilsi kontakt minst tre dager i uken og ha vart i minst 4 uker før man ble med i konkurransen. Dette er for å luke ut kvinner som enten a) liker eller b) ikke har noe i mot en flott bart.

- Dersom deltager er gift får man 1 resistens poeng for hver kamp.

- Dersom noe i hverdagen gjør at man egentlig må ta barten (jobbintervju, date ect) men man likevel beholder den, kan man skrive her og søke om plusspoeng. Kun trådstarter kan dele ut poeng og makssummen er 3+, men denne summen deles ikke ut med mindre man enten har vist ansiktet på tv eller gjort noe ekstraordinært som å redde et liv.

inspirasjon

Hvordan kan jeg delta?

For å bli med i barteligaen må man sende inn bilde og bli godtatt av bartekomiteen. Nå i den første perioden er det tillatt med mindre synlige barter, men innen 10-14 dager er det påbudt å sende inn dokumentasjon på at barten har vokst og tilfedstillt reglementet ovenfor. Progresjonbilder er for øvrig ønskelig, men ikke påbudt.

Uker konkurransen har pågått: 1

Tabell:

1. Goldwing 5p

2. Chicharito 5p

3. JohnRichard 5p

United.no deltagere: aardal, andrey, klam dongeribokks, gOz

Juksebart ol straffes med utestengelse fra tråden og tap av anseelse

Endret av Goldwing MacLeach
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Barteprofil for: Goldwing

Bart siden: 22.08.2010

Bartekommentar: forholdvis kort i skrivende stund, men mer kontrastrik og synlig enn bildet nedenfor viser. Neste oppdatering skal jeg ta med ordentlig kamerautstyr slik at verket kommer til sin rett. Jeg satser på en solid vekstuke med god progresjon, noe gjennomtenkt kosthold og mye kjærlighet skal sørge for. Sett at Hernandez ikke scorer i helgen naturligvis...

Uke 1:

post-90212-1282714010,907_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er du feig eller Points? Kylling? Skalla og bart er 100% ålright, så det er bare å kjøre på.

Godkjent Chicharito og kudos for et Ryan Taylor type skjegg. Fører deg opp i tabellen som en 5'poenger, men bak meg på listen fordi jeg ikke har hår på haka og derved mangler dynamikken i trynet noe som gjør at barten ser hakket mer malpassert ut. Du har et forholdsvis normalt og lekent skjegg, det har ikke jeg. Må telle for noe å kjøre rein bart.

Lenke til kommentar

Du hadde dreads i sommer, men bart er for stygt? Hoho

Jeg er selvsagt enig i at skjegget ovenfor er for "normalt" til at det fortjener omtale i en slik god-tråd, men jeg regner ikke med at folk har krutt nok mellom beina til å tørre å gå utafor døra med en 50-talls bart. Jo flere som sparer til skjegg eller bart, desto bedre. Derfor godtok jeg "barten" ovenfor.

tc47 har sikkert en søt indie-bart, så kanskje han lar være å barbere seg noen uker for vår del? Eller hva med String-Emil, han MÅ jo bli med på bartefesten? Hyrlen har jeg troa på og kanskje Geir M?

Lenke til kommentar

Det gir plusspoeng å heve seg over kjærringa John Richard! Haha, drit nå i hva andre mener å bli med i "gjengen". Ja, det er bare d.no og ja, det er jævlig sært - men gud hvor kult er det ikke med en ordentlig bart? Tviler på at hu går fra deg selv om du har en bartepryd i noen dager eller uker... eller år. Om ikke Hernandez scorer i helga er det landslagspause og ikke matcher før den 11.sept noe som vil si monsterbarter og god underholdning for familie og venner. Syntes det er stas når folk spør meg om barten jeg da. Dessuten blir kvinner facinert av den, ikke frastøtet. ;)

Forsøker å rekruttere på United.no siden responsen var såpass laber herpå.

Lenke til kommentar

Ååå åå åå, som jeg hadde blitt med på denne. Har absolutt null skjeggvekst, selv om min far har så det rekker langt over ølvommen. Det har vært på samme stadiet siden jeg var 17 aka ingenting å spare på. Fikk kommentar av kassamannen på Kiwi istad da jeg kjøpte en kald en da. "Du har jo skjegg, så du er vel over 18 ... "

Nevertheless. Topp 3 kuleste tråd jeg har sett her noensinne.

Lenke til kommentar

hmmm.... 14 dager uten klager fra fruen. Satse på at Hernandez score før 9 september?? hmmmm....

Kløe...

Neppe :p

Har aldri merket noe særlig til kløe når jeg har grodd meg diverse varianter av skjegg og bart. Desverre er jeg ikke united-fan, men jeg tar meg allikevel friheten til å svare på denne tråden, da jeg kan holde litt kontroll på reaksjonene dere får av deres bedre halvdeler.

Lenke til kommentar

Melder meg på som tilskuer her på Bartenda Stadion. Blir spennende å følge med utviklingen videre i en ellers jevn tabell. Klarer for eksempel JohnRichard å rundspille ventrevingen, Goldwing i løpet av neste kamp? Spørmålene står ubesvarte inntil kampen er avsluttet, og dommer Goldwing MacLeach gjør grep.

- Tråden er i mine innlegg. :)

Endret av HalogenpæreUtenLys
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...